בדרך לפריימריז בליכוד? חבר הכנסת דוד ביטן, שנחשב לאחד הברומטרים העיקריים של הקורה במפלגת השלטון, התראיין הערב (חמישי) ל"קשת 12", וקרא שלא לקיים הליך בחירות לראשות המפלגה, וזאת בשל מה שהוא הגדיר כמעמדו הבלתי מעורער של ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי ביטן, קיום פריימריז יסיט אנרגיות חיוניות מכיוון הקמת ממשלה חדשה להליכים פנימיים במפלגה.



"הופתעתי מהתגובה של נתניהו, אמנם אני תומך בו אבל אני נגד פריימריז, אנחנו לא צריכים את זה - לא בליכוד ולא במדינה, אלא להתרכז בהקמת ממשלה ולמנוע בחירות. אני מקווה שהוא יקבל את עצתי לא לעשות זאת, הוא המנהיג שלנו", אמר. ביטן התייחס עוד לרמיזתו של חבר הליכוד, ח"כ גדעון סער, כי בכוונתו להתמודד על תפקיד יו"ר הליכוד אם יוכרזו פריימריז חדשים. 



"קודם כל התגובה של סער טבעית, אני לא רואה בזה דבר פסול, אבל גם אם הוא יתמודד - הוא לא ינצח, זה סתם תהליך סרק. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי שתהיה ממשלת אחדות רחבה ולמנוע בחירות", והוסיף, "נכון לעכשיו אי אפשר להקים ממשלה, ואנחנו לא רוצים לעשות תהליכי סרק. כל עוד יש סיכוי קטן נתניהו ינסה למצות את הסיכוי לאחדות, אם לא הוא יחזיר את המנדט לליכוד - כרגע גנץ שבוי בידי לפיד, שלא מאפשר להקים ממשלה עם נתניהו". בנוגע למגעים שנערכו היום עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הוא אמר, "אנחנו רוצים להקים ממשלה עם גנץ, ולא עם ליברמן, אבל אולי גם הוא יצטרף".