משמרות המהפכה האיראניים ישחררו את העיתונאית הרוסיה יוליה יוזיק, שנעצרה הבוקר (שישי) בחשד לריגול לטובת ישראל, כך דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית "ספוטניק". על פי הדיווח, ההחלטה לשחרר את העיתונאית התקבלה לאחר שרוסיה זימנה את השגריר האיראני לשיחת נזיפה, כשבסופה, כאמור, הוחלט על שחרורה.



יוזיק, שעבדה בעבר ככתבת באיראן, עוכבה בשדה התעופה בטהרן על ידי חברי משמרות המהפכה לאחר שטסה לאיראן מרוסיה, והואשמה בשיתוף פעולה עם המודיעין הישראלי.



לאחר מעצרה דיווחו כלי תקשורת באיראן  כי העיתונאית יצרה קשר עם בני משפחתה במוסקבה למשך דקה אחת מאז מעצרה. בשיחה אמרה כי היא עצורה בהפרדה מתחת לאדמה, וכי היא תובא למשפט בשבת.



ידידה של העיתונאית, בוריס חווסקי, כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "יוליה עבדה כעיתונאית לפני כמה שנים באיראן. לפני תקופה הוזמנה לאיראן ולאחר מכן טסה שוב לטהרן, ומייד עם הגעתה אנשי הביטחון בשדה התעופה החרימו את הדרכון שלה והיא נעצרה על ידי כוח של משמרות המהפכה, שעות ספורות לאחר שהגיעה למלון". לפי עדויות, אנשי המודיעין במשמרות המהפכה שברו את הדלת במלון בו שהתה ועצרו אותה. גם בתה של העיתונאית אישרה בפייסבוק שלה כי אמה עצורה באיראן.