הרצח במוצא: לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה שנדקרה למוות בידי בעלה, סיפרה בחשבון הפייסבוק שלה על על ארוחת השבת האחרונה שבה השתתפו בני המשפחה ובה היו גם מיכל ובעלה, שסיפק אמירה חריגה במהלכה. היא כתבה: "איך אפשר לישון כשאחותי הקטנה מוטלת מתחת לאדמה? איך אפשר לישון כשלפני כמה שעות תהית איך להסביר לילדייך שהיא נרצחה? על ידו?".
"רק בשבת שעברה היינו כולנו יחד. באותו הרכב מלא. משפחה גרעינית בת 22 ראשים, כולל מיכלי. בסעודה האחרונה ההיא, לרוצח שלה היתה אמירה חריגה מאד. הוא אמר שבעבירות - הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו".

בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול את מעצרו של בן זוגה של מיכל סלה ז"ל, החשוד ברציחתה אמש בישוב מוצא, עד ליום חמישי. צו זמן קצר לפני כן הובאה סלה למנוחת עולמים בבית העלמין בבית זית. עוה"ד עידן גמליאלי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח אמר, כי "מדובר בטרגדיה נוראית. החשוד מאושפז בבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם ולכן בשלב זה גרסתו עדיין לא נשמעה. לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו להשתלשלות האירועים ולבחון את המשך צעדינו".
כזכור, ביום חמישי בערב אותרה סלה כשהיא ללא רוח חיים, ועל גופה סימני דקירה, בדירתה שביישוב מוצא הסמוך לירושלים. בתוך הדירה נמצא גם בעלה כשעליו סימני דקירה. מחקירה ראשונית עולה כי הוא רצח את רעייתו וניסה לשים קץ לחייו. בזירה נמצאה סכין מוגאלת בדם שעל פי החשד באמצעותה ביצע החשוד את הרצח וניסה לשים קץ לחייו. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של הצעירה והגיש טיפול רפואי לבן זוגה, תוך כדי פינויו לבית החולים במצב קשה, כשהכרתו מעורפלת.