אפל ביקשה מהספקים להעלות את קצב הייצור של שלושת דגמי האייפון 11, כך דווח במהלך סוף השבוע בעיתון היפני "ניקיי". על פי הדיווח, הסיבה לבקשה היא ביקוש גדול מהצפוי למכשירים החדשים, ומשמעותו היא ייצור של שבע עד שמונה מיליון יחידות של המכשירים. דובר אפל ביפן סירב להגיב לפרסום. מדובר בפנייה שאינה יוצאת דופן, שכן הם בודקים תמיד את הביקושים עם ההשקה ומתכוננים בהתאם לעונת החגים הקרבה.
כזכור, המכירה של שלושת דגמי האייפון 11 החלה ב-20 בספטמבר, כשבוע וחצי לאחר ההכרזה הרשמית של החברה. בדומה לכל השקות המכשירים בשנים האחרונות, אנשים רבים המתינו בתור ליד חנויות החברה, במטרה להיות בין הראשונים שישימו את ידיהם על האייפונים החדשים. כאמור התורים נמשכו שעות ארוכות ובחלק מהמדינות אנשים נאלצו להגיע למעלה מיממה לפני פתיחת החנות, כדי שלא יפספסו את ההזדמנות לרכוש את המכשירים. 
כאמור בתחלית ספטמבר, אפל קיימה את אירוע ההשקה המסורתי שלה, המתקיים מדי שנה בשבוע השני של ספטמבר, וחשפה בו חידושים רבים, בהם שלושה אייפונים - אייפון 11, אייפון 11 פרו ואייפון 11 פרו מקס. בדומה לאירועים הקודמים, פרטים רבים על המכשירים דלפו לרשתות החברתיות בחודשים האחרונים. זו היתה הפעם הראשונה בה אפל העבירה את האירוע בערוץ היוטיוב הרשמי שלה.