מאות מפגינים הגיעו הערב (שבת) לכיכר גורן שבפתח תקווה, הסמוכה לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בדרישה להפסיק את "ציד המכשפות", לדבריהם, שמתנהל אחר ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע השימוע המתנהל בתיקיו.

בעצרת הוקראה איגרת ששלח השר לשעבר חיים רמון ונשאו דברים שרים, חברי כנסת ואישי ציבור. בעצרת הונפו שלטים רבים בהם נכתב בין היתר: "המתפרה של מנדלבליט וניצן" ו"נתניהו=דרייפוס".
 
מחר יערך יום השימוע השלישי בתיקיו של ראש הממשלה. תחילה ישלימו פרקליטיו את טיעוניהם בתיק 4000 (בזק-וואלה) ואחר כך יציגו את טיעוניהם בתיק 1000 (המתנות). בסוף השבוע התחולל קרב על "הנרטיב", אשר עסק בעוצמת הסדק - שהיה או לא היה - בראיות המופיעות   בכתב החשדות. פרקליטי נתניהו יצאו ביום חמישי בערב, לאחר יומיים של טיעונים, ושידרו ביטחון רב ביכולתם לשכנע את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ואת בכירי הפרקליטות בצדקת דברם.

עורכי הדין יוסי אשכנזי ועמית חדד טוענים כי בתיק 4000 לא היו יחסי שוחד בין נתניהו לבין שאול אלוביץ' וכי ראש הממשלה פעל על פי הנחיות גורמי המקצוע. חלק אחר בטענות הוא הקטנת חלקו בפעילות הסיקור ובפן הרגולטורי הן מטעם רעייתו ובנו והן מטעם עדי המדינה שפעלו באופן עצמאי וללא ידיעת ראש הממשלה. 
בכל הנוגע לתיק 1000 מסתמן כי ראש הממשלה יטען שחברותו עם מילצ'ן עקבית ומתמשכת ואין בה יחסי תן וקח אלא יחסי חברות עמוקים. בנוסף יועלה עניין תרומתו של מילצ'ן בנושאי ביטחון ושסיוע שכזה ניתן גם לגורמים נוספים. גם הסכום הכולל של המתנות יעמוד על הפרק כאשר נתניהו כבר אמר בעבר כי "מותר לקבל מתנות מחברים" וכי לא מדובר בסכומים שהוצגו בכלי התקשורת. מחרתיים, יום השימוע האחרון, יציגו הפרקליטים את טיעוניהם בתיק 2000 (שיחות מוזס-נתניהו).