הזמר אייל גולן הגיש היום (שני) באמצעות עורך דינו מכתב בטרם נקיטת הליכים כנגד הבלוגר עמרי חיון בטענה לפגיעה בשמו הטוב. התביעה, שמוגשת באמצעות עו"ד שי אליאס תעמוד על מיליון שקלים.

מדובר על כמה פרסומים פוגעניים בעניינו של גולן, בין היתר מצג בו גולן משתמש בסמים קשים ועל תפקודו כאב. הפרסומים הוצגו באתר ובעמוד הפייסבוק של הבלוגר.

בסעיף 3 של כתב התביעה נכתב מטעם עו"ד שי אליאס: "בכתבה שפרסמת ביום 6.10.19 כתבת: 'הוא התמכר לקוקאין ומעשן כל בוקר איזה 5 באנגים', והכל במטרה להביא לפגיעה במוניטין של מרשי בשמו הטוב, תוך הסתה גלויה כנגד מרשי של חברים, מכרים ובני משפחה, עובדים העובדים עמו, ציבור המאזינים בניסיון נואל של יעבדו עם מרשי ו/או ישמיעו את יצירותיו".
 
עוד נכתב בסעיף 4: "ביום ה-7.10.19 המשכת במסע הביזוי השקרי שלך ופרסמת שתי כתבות נוספות הנועדו לבזות, להכפיש ולפגוע ביודעין בשמו הטוב של מרשי, בפרטיותו ובסביבתו. כאמור בכתבות שפורסמו כתבת: 'האבא האפס של יאן לא מימן אותי, הוא קמצן תימני אתם תהיו בהלם ממה שעוד רוסלנה אמרה על אייל'. בכתבה נוספת כתבת: 'אני לא רוצה שהפרוצה הזאת תהיה פה יותר, אמא של אייל גולן יוצאת למלחמה נגד דניאל גרינברג', וזאת בתוספת תמונה של בני הזוג עם אמו של אייל גולן".

מעמרי חיון נמסר בתגובה: "הסוטה הלאומי, האדם ששכב עם נערות צעירות כשאבא שלו בחדר הסמוך שוכב עם נערות אחרות בסיכון. אותו אדם שהעביר ילדות מיד ליד בין שלל חבריו מאיים עלי בפעם השנייה בתביעה. הפעם תביעה על מיליון שקל. כמה חבל שבמקום לנצל את יום כיפור ולהתנצל בפני כל הבנות שנפגעו ממנו ומסתובבות עם צלקות, הוא בוחר להילחם".