שני הילדים שנהרגו אתמול בתאונת הדרכים במהלך יום הכיפורים הם איתי מרגי בן ה-8, שנפגע מרכב בתל אביב, ואזברגה ריאד בן ה-10, שנפצע בתאונה בכביש 443, כך הותר הבוקר (חמישי) לפרסום. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירועים הטרגיים.



כאמור, מרגי נפגע באורח אנוש מפגיעת מכונית בתל אביב במהלך רכיבה על אופניים, ופונה לבית חולים איכילוב שם נקבע מותו. אזברגה, תושב לוד, נפגע באורח אנוש מפגיעת אופנוע בכביש 443 סמוך ליער בן שמן, גם כן במהלך רכיבה על אופניו, ופונה תוך כדי החייאה לבית חולים אסף הרופא שם נקבע מותו.



"אין אפילו מילים לתאר את הזעזוע והאסון הנוראי", אמר בעצב בן משפחתו של איתי מרגי. "איתי היה ילד מקסים, שמח, ילד של אהבה וחיוך", אמרו במשפחה ההמומה.


בסך הכל במהלך יום הכיפורים החובשים והפרמדיקים של מד"א הוזעקו לטפל ב-2,491 אירועים ברחבי הארץ, 1,852 בני אדם פונו להמשך טיפול בבתי החולים, מהם: 268 התעלפו, התייבשו וחשו ברע עקב הצום. 256 בני אדם נפגעו ונזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד, מהם נער כבן 13 שנפגע באורח קשה בראשו כשנפל מקורקינט באשקלון.


בעקבות האירועים הטרגיים צייץ ח"כ גדעון סער (הליכוד) כי בכוונתו ליזום חוק האוסר על נסיעה בערים ביום הכיפורים, ובכך לשנות את המצב הנוכחי בו היעדר המכוניות בכבישים במהלך הצום נובע ממוסכמה חברתית.