אחת לאחת: "וונדר וומן" הייתה אחת מגיבורות העל האהובות על המעריצים עוד מהשקת הדמות ב-1941 בסדרת ספרי הקומיקס, אולם כשגל גדות קיבלה את התפקיד, ההייפ סביבה התפוצץ. השחקנית הישראלית הפכה לאחת הנשים הכי מזוהות עם הדמות המפורסמת, בין שלל השחקניות שגילמו אותה לאורך השנים. מעריצות רבות, וגם מעריצים, התחפשו אליה באירועים שונים, אך דמיון גדול כפי שהתגלה בין המעריצה המכנה את עצמה "ליס וונדר", לבין גדות - עוד לא ראינו.



מעריצים רבים של סרטי וחוברות קומיקס נוהגים להתחפש לדמויות האהובות עליהם כחלק מתרבות ה"קוספליי" שכוללת מפגשי מעריצים ותחפושות מושקעות במיוחד. התמונה שהעלתה ליס וונדר התעלתה על כולם והייתה כה דומה לגדות שהיא הצליחה ללכוד את תשומת לבם של אתרים בארה"ב שהכתירו אותה כ"תאומה הזהה" של גדות, והדמיון באמת נראה מרשים במיוחד.







בחודש אוגוסט מגזין ה"סטאר" פרסם כי הפקת הסרט הבא בסדרה נמצאת במשבר. "וונדר וומן 1984 גורם לאולפנים להזיע", נכתב בידיעה, זאת מכיוון שההפקה לכאורה "נמצאת בתוהו ובוהו". הצהובון מצטט "מקור על הסט", שאומר שהסיבה שאולפני "וורנר", שעמדו במרכז כנס "קומיק-קון" בשנה שעברה, לקחו הפסקה וויתרו השנה על פרזנטציות של הפרויקטים הבאים של אגף גיבורי העל שלהם - DC קומיקס, ביניהם "וונדר-וומן 1984", נובע מכך ש"לא היו להם מספיק סצינות מרגשות שערכו כדי להציג".



המגזין ממשיך ואומר שגדות והבמאית פטי ג'נקינס "מתזמנות לוחות זמנים מחדש, ומעדיפות לקיים את הצילומים בלוס אנג'לס ולא באירופה מכיוון שזה זול יותר". המקור האנונימי מוסיף: "לא ככה זה נעשה בשוברי קופות אחרים והתזמון גורם לאולפנים למתח רב".



מגזין "GossipCop" טוען כי למרות מה שאמר "המקור על הסט", נציג בכנס של האחים וורנר - האולפן שמאחורי הסרט - מכנה את הסיפור "לא נכון לחלוטין". לפי מגזין "CinemaBlend", שציטט דיווחים רבים ברשתות החברתיות, "וונדר וומן 1984" חזר לצילומי השלמה בלונדון לפני כמעט חודש.