במשטרה הודפים את טענות פרקליטיה של הנערה בת ה -13 מהדרום שהתלוננה לפני כעשרה ימים על אונס קבוצתי שעברה על ידי ארבעה נערים בני 15 ו - 16 תלמידי בית הספר בו היא לומדת, לפיהן המשטרה מנהלת חקירה רשלנית ומציינים: "חרף רעשי הרקע נמשיך לנהל את החקירה ברגישות עד לחקר האמת".
 
לפני 10 ימים התלוננה הקטינה באמצעות אביה במשטרה כי נפלה קורבן לאונס קבוצתי לכאורה. חוקרת ילדים ממרכז לין של משרד הרווחה גבתה תלונה מהנערה מספר פעמים והיא עברה מסדר זיהוי תמונות במהלכו הצליחה לזהות לכאורה את אחד החשודים. במשטרה עיכבו לחקירה ארבעה חשודים ושלושה מהם שוחררו בתום חקירה ואילו חשוד אחד מעצרו הוארך ביממה פעמיים ולאחר מכן הוא שוחרר בתנאים מגבילים. פרקליטיה של הנערה עורכי הדין בנימין מלכא וניר יוסלביץ', טוענים בתקיפות. "מאז לא רק העובדה שמשטרת ישראל מתמהמהת בחקירת אונס הילדה מהדרום, היא גם מאפשרת שיבוש חקירה לכל דבר ועניין". 
 
עורכי דינה של הקטינה מוחים על התנהלות המשטרה המאפשרת לטענתם, לחשודים המרכזיים באונס שלדבריהם זוהו בוודאות "לחזור לבית הספר, לתאם גרסאות ואף לשבש חקירה". עו"ד מלכא מציין: "בכל שנותיי כסנגור פלילי לא ראיתי התנהלות רשלנית כל כך". 
 
כזכור, המשך החקירה למרות הזיהוי הוודאי והראיה הפורנזית נדחה לאחרי החגים "לא ברור אם מדובר בכוח אדם חסר או בחוסר התחשבות בסיסי, אבל בכל מקרה מנקודת מבטי זהו ניסיון למוסס את החקירה, אם לא תהיה ברירה נפנה לבג"צ ונדרוש הוצאת החקירה מהתחנה המקומית" אמר עו"ד יסלוביץ.
 
אביה של הילדה מסר: "בזמן שבתי סגורה בחדרה, לא אוכלת ורק בוכה, האנסים שלה מסתובבים חופשי ברחובות העיר, כאילו אין דין ואין דיין".
 
ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת בימים אלו. מטבע הדברים בשלב זה לא נפרט אודות חקירות מתנהלות ומהלכי החקירה שבוצעו, אולם נציין חרף כל רעשי רקע מעין אלו אנו נמשיך בביצוע כל פעולות החקירה הנדרשות ביסודיות, ברגישות ובתיאום עם גורמי החינוך והרווחה, הכול במטרה להגיע לחקר האמת".