ח"כ מיקי זוהר הגיב לדרישה בליכוד לבטל את חברותם במפלגה של "הנסיכים" לשעבר של המפלגה בני בגין, דן מרידור, מיכאל איתן ודן תיכון משום שיצאו נגדה במהלך מערכת הבחירות האחרונה ואמרו כי לא יצביעו לליכוד בקלפי בשל הדרך בה הולכת לטענתם המפלגה.
ח"כ זוהר התייחס בחשבון הטוויטר שלו לפרסום ב'ידיעות אחרונות' בנוגע לדרישת ח"כ שלמה קרעי להדיחם וכתב כי הוא בעד שיישארו בליכוד ויביעו את עמדתם. "הליכוד היא תנועה דמוקרטית, כל אחד זכאי להביע את עמדתו גם כשהוא במיעוט. הם עשו רבות למען הליכוד אך לצערי הם אבדו קצת את דרכם מהרגע שהפסיקו להשפיע, ניתן להסיק שהם תוקפים את רה״מ בעיקר בשל התסכול הזה. אני בעד שהם יישארו בליכוד, יביעו את עמדתם ויכבדו את עמדת הרוב", אמר.
כזכור, מרכז הליכוד אשרר אמש בתל אביב את ההחלטה שקובעת כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא המועמד היחיד להרכבת הממשלה בכל כהונת הכנסת ה-22. בצעד זה בעצם נחסמה דרכו של גדעון סער, יריבו של נתניהו, להתמודד מולו על ראשות המפלגה עד לתום תקופת הנסיונות להרכיב ממשלה לאחר הבחירות שנערכו בחודש שעבר.
 

המשמעות היא שבכל ממשלה שתוקם נתניהו יעמוד בראש הליכוד. אם יהיו שוב בחירות, צפויות פריימריז במפלגה. אשרור ההחלטה צפוי לקדם את החלטתו של נתניהו להחזיר לנשיא את המנדט שקיבל מהנשיא להרכיב ממשלה. בליכוד מעריכים כי המנדט יוחזר לנשיא עד תחילת חג הסוכות, ביום ראשון הקרוב.
הכינוס, שהחל באיחור של כשעה, היה סגור בפני אמצעי התקשורת ובניגוד לכנסים הקודמים, הוא גם לא הועבר בשידור חי ברשתות חברתיות. במקום נרשמה היענות נמוכה: כ-250 חברי מרכז ועוד כמה עשרות עוזרים ופעילים.
 
בשל מיעוט המשתתפים ביטל יו"ר המפלגה נתניהו את השתתפותו ואת נאומו המתוכנן. דבר הביטול נודע לחברי המרכז ברגע האחרון וגרם לאכזבה ואף לכעס.
גורמים בליכוד אמרו אמש ל"מעריב": "העובדה שאנשים לא באו משקפת סוג של אי-אמון. האירוע תוכנן כמפגן תמיכה גורפת בראש הממשלה והתברר כמיותר".