בית החולים בו מאושפז כעת אלירן מלול, החשוד ברצח רעייתו מיכל סלה בדירת המשפחה בשכונת רמת מוצא בירושלים, קבע כי הוא צריך לעבור בדיקה פסיכיאטרית. למרות זאת, החשוד מסרב לפנות לבדיקה ולכן המשטרה פנתה לבית המשפט כדי שיקבל החלטה בעניין.



בשב"ס מסרבים להעביר אותו למתקן כליאה כל עוד אין חוות דעת פסיכיאטרית. כעת ממתינים בשב"ס להחלטת בית המשפט ויפעלו בהתאם לאחר מכן.



כזכור, בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול ב־11 יום את מעצרו של מלול. בדיון ציין נציג המשטרה כי מלול "התעלל באכזריות במנוחה ודקר אותה מספר פעמים רב עד שרצח אותה". ההתבטאות החריפה של נציג המשטרה נשמעה בעקבות ממצאים שנאספו מזירת הרצח, מגופתה של המנוחה ומהבדיקות הפתולוגיות שנערכו לאחר הרצח, וקבעו כי בגופה של המנוחה נמצא מספר רב של דקירות. ממצא זה מפריך את דבריו של מלול מיד לאחר הרצח בזירת האירוע, כשסיפר לאחת השכנות כי מדובר בניסיון התאבדות משותף.
 

במהלך הדיון ביקש בא כוחו של מלול, עו"ד עידן גמליאל מהסנגוריה הציבורית, מבית המשפט להעביר למשפחתה של סלה מכתב שכתבה משפחתו של מלול, ובו היא מביעה צער על האירוע הטרגי. השופט אורן סילברמן אישר את הבקשה. עו"ד גמליאל אמר בתום הדיון: "מרשי טרם מסר גרסה נוכח מצבו הרפואי. הסכמנו להארכת המעצר ב־11 יום, כדי לאפשר למשטרה להשלים את החקירה, בתקווה שמרשי יוכל עד אז למסור את גרסתו".
 
מלול אינו משתף פעולה עם החוקרים ושומר על זכות השתיקה, אך במשטרה מעריכים כי ברגע שיעבור מבית החולים לבית מעצר ימסור את גרסתו לאירועים.
כזכור, מיכל סלה ז"ל נרצחה ביום חמישי שעבר בביתה שברמת מוצא. סלה אותרה כשהיא ללא רוח חיים ועל גופה סימני דקירה רבים. בתוך הדירה נמצא גם בעלה אלירן מלול כשעליו סימני דקירה. על פי החשד, מלול הוא זה שרצח אותה ולאחר מכן ניסה להתאבד. עם חזרתו להכרה נעצר ונחקר בידי המשטרה, אך סירב לשתף עמה פעולה.
 
בחדשות 13 פורסם אמש כי המשטרה גילתה שרידי סמים קלים, ייתכן שקנאביס, בדמו של מלול. במשטרה בודקים אם היה תחת השפעת סם במהלך הרצח.