משרד ההגנה של ארצות הברית אישר הלילה (שבת) כי כוח מיוחד של צבא ארצות הברית נקלע ככל הנראה בטעות, לאש ארטילרית של הכוחות הטורקיים בעיר קובאני שבצפון סוריה, אך ציין כי איש לא נפגע. "הפיצוץ התרחש באזור שבו הטורקים יודעים שנמצאים כוחות אמריקאיים", אמר דובר הפנטגון. עוד נמסר, כי החיילים האמריקאים נסוגו מקובאני.

קודם לכן דווח ב"ניוזוויק", שהסתמך על גורם במודיעין העיראקי-כורדי וכן על בכיר בפנטגון, כי כוח מיוחד אמריקאי הפועל בעיר הכורדית נקלע לאש ארטילירית של הכוחות הטורקיים, שמנהלים את המבצע הצבאי בצפון סוריה. הוא העריך כי בתקרית היה מעורב כוח אמריקאי קטן שבין 100-15 חיילים. רשת "אל-ערביה" דיווחה כי מסוק אמריקאי הגיע לבסיס וכי ככל הנראה ישנם נפגעים מקרב הכוחות האמריקאים וגם מקרב הכוחות הצרפתים הנמצאים במקום. עוד דווח, כי לפחות פגז אחד פגע בצורה ישירה בבסיס הצבאי.
מוקדם יותר היום אמר נשיא טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן כי "המבצע הצבאי לא מכוון כלפי הכורדים, שהם אחינו - אלא נגד ארגוני הטרור, והוא המבצע יימשך". הוא הוסיף: "אמרתי לטראמפ - אם תוכלו לעצור את הטרוריסטים, אז תעשו זאת. אך אתם לא תעשו זאת". לדבריו, באמצעות טיהור מזרח הפרת מהטרור, אנו מבטיחים את חזרת הפליטים הסורים מטורקיה לארצם. "הנוכחות שלנו בסוריה לא באה כדי לחלק את המדינה, אלא להבטיח את הזכויות של כל מי שחי בה", הסביר הנשיא הטורקי, "לצערי, המערב מתייחס לPKK כארגון טרור, אך לא מתייחס לזרועות של הארגון הזה כארגון טרור".

בתוך כך, ישנם דיווחים סותרים לגבי בריחתם של חמישה אנשי דאעש ממחנה בצפון סוריה, אך הוא מגיע זה ממקורות כורדיים בלבד. מרואן קאמשלו מסר, כי חמישה אנשי דאעש נמלטו מבית כלא בקאמשלי. במקביל, מקורות בכס"ד (כוחות סוריה הדמוקרטית), בהנהגה כורדית, דיווחו כי עשרות נשים ממחנה בו נמצאות משפחות לוחמי דאעש, ניסו להימלט מהמחנה, אך אנשי הביטחון החזירו אותם. במצלמה במעגל סגור נראו נשים עם ניקאב - מנסות להימלט מהשער הראשי, ואנשי ביטחון רודפים אחריהן. מוסטפא באלי, דובר כס"ד, מסר כי במחנה ישנם 70 אלף נשים וילדים שהובאו לאחר הרחקת אנשי דאעש מרחבי סוריה.