אין ספק שמעריצי הזמרת אדל היו סבלניים מאוד בכל מה שקשור לחומרים חדשים מבית היוצר שלה, אבל מכיוון שזוכת הגראמי מתנהלת בדיסקרטיות כבדה, איש אינו יודע באמת על מה היא עבדה מאחורי הקלעים. ובכן, כמעט אף אחד. ציוץ אחד שמשגע את הרשת חושף תאריך אפשרי ליציאת האלבום החדש של אדל. פתחו את היומנים שלכם מכיוון שהיצירה הבאה של אדל יכולה להיות קרובה משחשבתם. 



"אדל תשחרר את האלבום החדש שלה ב-8 לנובמבר 2019", נכתב בעמוד הטוויטר הפופלרי "Music News Facts", "זה אומר שהסינגל הבא שלה ייצא כבר בשבוע הבא". הציוץ, שלא הגיע מנציגיה של הזמרת ולא זכה מהם לאישור רשמי, הפך לויראלי והשיג ביממה האחרונה 3.5 אלף ריטוויטים ו-17 אלף לייקים.





כזכור,  בחודש יולי 2017 ציפתה לרבבות מעריציה הנאמנים של אדל אכזבה מרה, כאשר התגלה כי הזמרת מבטלת את שתי ההופעות שתוכננו לה באצטדיון וומבלי (מתוך ארבע), אף שהכרטיסים אליהן נמכרו זמן רב מראש.



האכזבה בקרב המעריצים הייתה גדולה מאוד. "לומר שאני שבורת לב יהיה לשון המעטה", כתבה אדל בפוסט נוגע ללב. "שני הלילות האחרונים בוומבלי היו המופעים הגדולים והטובים ביותר בחיי. לחזור הביתה לתגובות כאלה מהקהל אחרי זמן רב בדרכים עושה משהו שבחיים לא חשבתי שישפיע עלי כך, זה 'העיף אותי'. עם זאת, נאבקתי בקול שלי בשני הלילות. הייתי צריכה להתאמץ הרבה יותר מאשר כרגיל".



הזמרת סיפרה כי ההחלטה לבטל את המופעים האחרונים שתוכננו עבורה התקבלה בהמלצת רופא אף־אוזן־גרון. היא שיתפה את מעריציה בלבטים הקשים שאיתם התמודדה: "אני כבר נעזרת בסטרואידים ובעזרים שונים למיתרי הקול שלי. שקלתי לבצע את ההופעה בשבת, אבל לא סביר שאצליח לעשות זאת. אני לא יכולה להתפרק כך לפניכם וללכת משם בצורה כזו. אני כל כך נואשת לבצע את ההופעות האלה שאפילו חשבתי על להופיע עם ליפ-סינק, רק כדי להיות איתכם ולפניכם. אבל מעולם לא עשיתי זאת ולעולם לא אעשה. זו לא תהיה אני האמיתית שם".