נוסעי שייט התענוגות עצרו את נשימתם כאשר ספינת שייט ברוחב 22.5 מטרים הפכה לסירה הגדולה ביותר שעברה בתעלת קורינתוס הצרה שבמדינת יוון, כך לפי מפעילתה. אוניית השייט "ברימר" הצליחה להוביל 929 נוסעים על סיפונה, ולמעשה נדחקה דרך קירות התעלה הסלעיים שהמרחק המקסימלי ביניהם עומד על 25 מטרים בלבד.



בסרטון המתועד על ידי החברה המפעילה את הספינה, ניתן לראות את המעבר הצפוף בין קירות התעלה, כאשר מרבית נוסעי הסיפון נמצאים בקדימת הספינה על מנת שיוכלו לצפות ולתעד את האירוע המרגש. "זו הייתה חוויה מלהיבה ואבן דרך אדירה בתולדות 171 השנים של חברת "פרד אולסן", ואנחנו נרגשים שהצלחנו לחלוק אותו עם האורחים שלנו", אמרה קלייר וורד, מנהלת שירות ושירות לקוחות של החברה.



תעלת קורינתוס היא נתיב מים שמחבר בין מפרץ קורינתוס למפרץ סרוני שביוון והיא מקצרת את נתיב השייט מנמלי איטליה לנמל אתונה. אוניות מנווטות בנתיב המים הצר מאז 1893, אך ביום רביעי טענו בחברת "פרד אולסן" שמפעילה את הספינה, כי זו הספינה הארוכה ביותר שצלחה את התעלה. ספינת "ברימר" שוקלת 24,344 טון ואורכה 195.82 מטרים. "אנחנו שואפים ליצור זיכרונות לכל החיים, ועם אורחים על סיפון הספינה המסוגלים להתקרב כל כך לקצוות תעלת קורינתוס שהם כמעט יכולים לגעת בצדדים, אנחנו יודעים שזו חוויה שהם לעולם לא ישכחו", הוסיפה וורד.