עו"ד יצחק (צחי) מימון נפטר אתמול מפצעיו בבית החולים לאחר שנורה בשגגה על פי הערכה בעת שאסף בשבוע שעבר עבריין מוכר מאולם אירועים בנס ציונה בדרכם לפגישה. עו"ד אורי גולדמן ספד לחברו יצחק ואמר: "זה פשוט לא ייאמן. אני ממש מסרב להפנים. פשוט היה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון".

גולדמן סיפר על עבודתו של מימון וציין כי הוא היה מומחה בעל ידע רב בתחומו. "היו לנו התייעצויות כמעט יומיומיות על פתרונות מחוץ לקופסה בקשר לנותני שירותים פיננסיים. צחי היה מומחה עם ידע אדיר בתחום. בשבועות האחרונים התראינו הרבה מאד בשל פורום משותף שהקמנו בשם: "פורום מייצגי נש"פ" ואף לפני מספר ימים הגשנו בג"צ משותף בשם כל נותני השירותים הפיננסיים נגד משרד האוצר".

"צחי היה בן אדם זהב, היה מומחה אדיר בכל הרגולציה החלה על ענף הנש"פ. הענף חייב לו הרבה, שכן צחי היה עובד בהתנדבות עבור כל הענף על מנת להציל אותו מקריסה. בנוסף הוא וכל הזמן היה מדבר ומתגאה במשפחתו האהובה, שחזרו לאחרונה מטיול ביער השחור ועברו רק לאחרונה לבית חדש. כל הענף וכל הפורום נהיה שם עבור בני משפחתו, נסייע בכל מה שניתן. פשוט הזוי. יהיה זכרו ברוך", הוסיף גולדמן.

כזכור, עו"ד מימון נפצע באורח קשה במהלך ניסיון חיסול של עבריין הקשור למשפחת פשע באזור השפלה. הוא הסיע אותו ברכבו כאשר היו ככל הנראה בדרכם מאולם אירועים סמוך לפגישה.

בהגיעם לצומת נצמד לרכבם רכב שבו ישב המתנקש ומטווח קצר ביותר נפתח ירי לעבר הרכב של עורך הדין. כתוצאה מהירי נפצע עורך הדין באורח קשה ואילו העבריין נפצע קלות, אם כי ייתכן שלא מהירי, אלא משברי זכוכיות.