סרטון מזויף של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, דוקר ויורה ביריביו הפוליטיים ובכלי התקשורת הוצג בפגישה של תומכיו במתחם הנופש של הנשיא במיאמי, כך לפי דיווח שפורסם היום (שני) בניו יורק טיימס.
בווידאו, שפורסם בעבר ברשתות החברתיות, מוצגת סצנה מהסרט "קינגסמן: השירות החשאי", שבה הדמות הראשית פותחת באש ויורה לעבר אנשים. בסרטון המדובר הודבקה תמונתו של טראמפ כשמטרותיו הם כלי תקשורת דוגמת CNN, פוליטיקו, BBC והגרדיאן. בין האישים אותם "הורג" טראמפ בסרטון היו הילארי קלינטון, הסנאטור המנוח ג'ון מקיין, ברני סנדרס והנשיא לשעבר ברק אובמה.


לפי הניו יורק טיימס, הסרטון הוצג בשבוע שעבר באתר הנופש במיאמי באירוע בו היו בין הדוברים גם בנו של טראמפ ודוברת הבית הלבן לשעבר, שרה האקבי סנדרס.
 
אחד ממארגני האירוע אמר לניו יורק טיימס כי הוא מגנה את הסרטון המדובר והוא בודק כיצד קרה שהוא הוקרן באירוע. מרשת CNN נמסר בתגובה: "לצערנו, זו לא הפעם הראשונה שתומכיו של הנשיא קידמו אלימות נגד התקשורת בסרטון שהם רואים כמבדר, אך זו הפעם הגרועה ביותר. התמונות המוצגות בסרטון הן מרושעות ומחרידות. הנשיא ומשפחתו, הבית הלבן וקמפיין טראמפ לנשיאות צריכים לגנות אותו באופן מיידי. אם לא, תהיה זאת תמיכה בפועל של אלימות".