אמנם מרגרט אטווד לא זכתה בפרס הנובל לספרות, כפי שרבים צפו שייקרה, אך היא יכולה להתנחם בפרס בוקר, אחד הפרסים היוקרתיים והחשובים בעולם הספרות. אטווד זכתה בפרס על ספרה The Testaments - ספר ההמשך לרומן המפורסם ביותר שלה, "סיפורה של שפחה", שעובד לסדרת טלוויזיה שזכתה גם היא לשבחים, הן על איכויותיה והן על המסרים שבה. זוהי זכייתה השנייה של אטווד בפרס הנחשב.



בנוסף לאטווד זגתה בפרס גם הסופרת הבריטית ברנדרין אווריסטו על ספרה נערה, אישה, אחרת. אמנם בכללי הפרס נאסר לפצל את הזכייה בין שני סופרים ושתי יצירות, אך לאחר שעות של דיונים התעקשו שופטי הפרס ש"אין ביכולתם להפריד בין שתי היצירות", והחליטו להעניק את הפרס לשתי הסופרות וזאת בניגוד לכללים. בעת שהוקראו שמות זוכות, עלו השתיים ידי ביד לבמה ואטווד בת ה-79 אמרה בחיוך לאווריסטו כי היא "חשבה שהיא מבוגרת מדי, ולא צריכה את תשומת הלב הזו, לכן אני שמחה שאת פה, זה חוסך לי מבוכה רבה". 



כזכור, לפני שנתיים זכה בפרס היוקרתי הסופר הישראלי דוד גרוסמן על ספרו "סוס אחד נכנס לבר". "דויד גרוסמן ניסה לכתוב ספר שאפתני מאוד, והוא הצליח לעשות את זה בצורה מדהימה", מסר חבר השופטים בעת בחירתו. "'סוס אחד נכנס לבר' שם זרקור על נושא האבל מבלי רמז של סנטימנטליות. הדמות המרכזית מאתגרת ופגומה, אבל מושכת ואמינה. גרוסמן לוקח סיכונים סגנוניים ורגשיים, ומספק דוגמה עליונה למיומנותו של סופר".