לאחר שבמשך יותר מיממה משחק המחשב הפופולרי פורטנייט לא היה זמין והשחקנים הרבים ראו רק "חור שחור", שרק מספרים מסתוריים מסתובבים סביבו, המשחק חזר היום (שלישי) לרשת.



בהתאם להשערות, פורטנייט חזר לאחר שדרוג משמעותי שבוצע למפת המשחק. הסגירה הזמנית הייתה הכרחית לצורך השדרוג הטכני. בכך למעשה יצא לדרכו הפרק השני של המשחק לאחר עשר עונות של הפרק הראשון.



לאור העונה החדשה של פורטנייט והעניין שנוצר סביב "החור השחור", זיהתה חברת בזק בינלאומי עלייה חדה בתעבורת האינטרנט הבינלאומית ובספקי ה-Content Delivery Network. מדובר בעלייה של כ- 80% לעומת ימים קודמים באותן שעות.


פורטנייט הוא אחד המשחקים המרכזיים בעולם הגיימרים של היום, כשרוב השחקנים הם בשנות העשרה לחייהם. על פי ההערכות, המשחק הניב עד היום לחברה כ-300 מיליון דולרים מדי חודש בעיקר ברכישות תוך משחקיות של חפצים, אבל גם תשלום על גישה לאזורים מתקדמים יותר במשחק. על פי ההערכות, החברה תפתח מחדש את עולם המשחק ברמה גבוהה ומורכבת יותר. 
פרוטנייט נוהגת מדי פעם לשחרר גרסאות ולעדכן את מפת המשחק תוך הוספת משימות צדדיות. לדוגמא: בחג המולד שעבר מפת המשחק כוסתה בשלג ורק לאחרונה שחררה החברה חבילת הרחבה שהופכת את מפת המשחק לגוטהם סיטי עם דמויות חדשות כמו באטמן וקאטוומן.