מירל מרגי, אמא של איתי שנדרס למוות ביום כיפור שיחזרה היום (שלישי) בשיחה עם חדשות 12 את היום בו בנה מצא את מותו בתאונה. "כמה דקות לפני תחילת הצום, אמא שלי התקשרה לאחל לי צום קל. אמרתי לה שאני מפחדת כי תקרה תאונה עם איתי", סיפרה, "הוא ירד עם חברים לעשות סיבוב ותוך כמה דקות שמענו את החברה שלו צורח 'איתי נדרס'. יובל רץ לשם ומצא אותו מוטל על הכביש כאשר מבצעים בו פעולות החייאה". לדבריה, כאשר ראתה את האופניים שלו עומדות על הכביש חשבה ששני ילדים התנגשו.
"שוטר שאל אותי אם אני האמא, אמרתי שכן והוא אמר שצריך לקחת אותי לאיכילוב. רציתי למיון ואמרתי 'הבן שלי הגיע'. הכניסו אותי לחדר סמוך עם שלושה רופאים שהכרנו, כי הילדים שלנו לומדים ביחד", סיפרה, "הרופא הסביר שאיתי הגיע במצב לא טוב. צעקתי אם הוא בניתוח ואם אפשר לראות אותו. הרופא ענה שהוא קיבל מכה בראש ולא שרד. אמרתי להם שלא יכול להיות ואז הם ציינו שמכונים דרסה אותו". האם הוסיפה: "כשהוא אמר שאי אפשר לעשות כלום צרחתי עד שהנשמה שלי יצאה".

"ביקשתי להיפרד ממנו. יובל ואני הגענו לחדר והוא שכב על המיטה. היה היה יפה, בלי סימני מכות עליו. אני ויובל נישקנו אותו יחד ויצאנו מהחדר בלי להסתכל לאחור", סיפרה, "הוא היה שטותניק, ילד של אהבה שאהב אנשים, מוזיקה וריקודים. היתה בינינו אהבה מיוחדת. יום אחד חבר אמר לו 'אני אוהב את אמא שלי, אבל אתה אוהב את שלך יותר'. זה היה איתי, הוא היה שלי. איתי לא נדרס לא פרץ לכביש. הוא חבש קסדה ועבר במעבר חצייה לא במהירות. איתי נרצח, רצחו לנו את הילד".

לדבריה, איתי פחד מהמוות כמו ילדים בני גילו. "זה הלך והתעצם, כאשר בחצי השנה האחרונה הוא פחד איך הוא ירגיש כשיהיה מתחת לאדמה. שנה שלמה שאנחנו עוסקים בזה, נוגעים ומתעסקים במוות. הוא הלך כשהפסיק להתייסר בנושא", אמרה, "הוא השלים וקיבל את זה. איתי שימח והצחיק אנשים והתפקיד שלו נגמר. אנחנו צריכים כוחות כדי לקום על הרגליים ולהתחיל את החיים בלעדיו ואיתו. נעשה את זה כי אין לנו ברירה אחרת כי איתי השאיר לנו את השמחה שלו".