שני בני אדם אושפזו, בהם אישה בת 41 במצב קשה, לאחר שאכלו סלט טונה בסניף ארומה בתל אביב ברחוב דרך בגין, כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 13. ד"ר גל פחיס הסביר: "המטופלת קיבלה טיפול מתקדם שכלל טיפול בחמצן, מנות של אדרנלין ונוזלים על מנת לייצב את לחץ הדם ולהתגבר על אותה תגובה אלרגית חריפה".
הגבר, בשנות ה-30 לחייו, אמר לחדשות 13: "התחיל לי כאב ראש מאוד מאוד חזק, עם לחץ, הפנים שלי היו מאוד אדמומיות עד סגול. התחילה לי קצת פריחה באזור של החזרה והכתפיים והגעתי למיון. במקביל, התקשרתי לארומה לאותו סניף להודיע להם. הם חיפשו את הכיוון של הפיצויים וזה. אמרתי להם שזה פחות מעניין אותי".
מרשת "ארומה תל-אביב" נמסר בתגובה: "לאחר בדיקה ראשונית של המקרה אנו למדים כי אל סניף אחד של הרשת הגיעו שתי תלונות בגין מנת טונה שיצאה מהסניף בטייק אווי. איננו יודעים כמה זמן עבר מעת קבלת המנה עד אכילתה ובאילו תנאים נשמרה המנה בכל אותו זמן. חשוב לציין שבעת יציאת המנות מהסניף פעלו העובדים על פי הכללים. הרשת ממשיכה ובודקת את המקרה וממתינה לתוצאות המעבדה שנשכרה לשם כך".

לדברי ד״ר דניאל טרוצקי, מנהל המחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) במרכז הרפואי איכילוב ת״א, "השניים הגיעו בעקבות תגובה אלרגית חריפה שמקורה בהרעלה מהדג טונה אותו אכלו בשם ׳הרעלת מזון סקרומבואידית׳. מיד עם הגעתם הענקנו לשניים טיפול מתאים שמייד הטיב עם מצבם והם החלו להתאושש". 
 
"מדובר בהרעלת מזון יחסית נדירה, כתוצאה מאכילת בשר דגים שסימניה דומים להתקפה אלרגית ("הרעלת היסטמין"). הסימפטומים עלולים לכלול  החל מכאבי ראש, דפיקות לב, אודם עורי משמעותי, סחרחורת, בחילות, כאבי בטן ושלשולים ועד קוצר נשימה או בצרות בדרכי האוויר ובמקרים נדירים אף מוות", מסביר ד״ר טרוצקי.