ביקורת חריפה על משטרת ישראל, בעקבות בקשת מעצר חריגה הנוגעת למחלוקת בין בני זוג - לאחר שמשטרת אשדוד במרחב לכיש הוציאה צו מעצר של ארבעה ימים לבעל, בשל מחלוקת עם בת זוגו. בבקשת המעצר ציינה המשטרה כי מדובר לכאורה בעבירת איומים, וכי עלולה להיווצר סכנה לביטחון הציבור ולשיבוש הליכי חקירה.
 
במהלך הדיון ציין עורך דינו של החשוד כי מדובר בסך הכל בשפיכת משקה קל, במהלך ויכוח בין בני הזוג, והביע תמיהה נוכח בקשת המשטרה לעצור את מרשו. "מדובר במחלוקת קלה בין בני זוג, שלא היה צורך לערב בה את המשטרה, ובטח שלא לבצע מעצר, ציין עו"ד אביחי חג'בי. 
 
בדיון שנערך בבית משפט השלום באשקלון, אמר השופט אבישי כהן: "לא ברור לי כלל מדוע הובא תיק זה לפני בית המשפט, מדוע יש צורך במעצרו של המשיב, ומדוע קצין החקירות אינו סבור שיש לשחרר אותו בתנאים מגבילים. אין מדובר בתיק שבו מיוחסת לחשוד עבירת אלימות כלשהי כלפי המתלוננת, וזאת על פי חומר החקירה. עיון בנסיבות אינו מצדיק מעצר, ובוודאי שלא הארכת מעצר לביצוע השלמות חקירה".
 

השופט החליט לשלוח את החשוד למעצר בית וציין: "אין מדובר בתנאי מעצר כלשהם, אלא רק במגורים בביתו". החלטה משמעותית אחרת בתיק היא העברת פרוטוקול הדיון לרל"ח לכיש, כדי להעביר הנחיות מתאימות בעקבות מקרה זה ליחידות חקירה הכפופות לו. עו"ד חג'בי אמר: "כולי תקווה שהביקורת שמתח בית המשפט בתיק זה לא תיפול על אוזניים ערלות במשטרת ישראל, והדברים לא יישנו. מצער לדעת שלעתים אפשרות מעצר של חשודים היא קלה מדי".

ממשטרת ישראל נמסר: "חקירות מקרי אלימות במשפחה מנוהלות במשטרה באופן יסודי ומקצועי תוך חתירה בלתי מתפשרת להגיע לחקר האמת ולהבאת החשודים לדין. כך גם במקרה זה, בשל עובדות האירוע ולאחר חקירתו התרשם קצין החקירות כי קיימת מסוכנות ממעשיו של החשוד ועל כן הובא לבית המשפט על מנת לבקש את המשך מעצרו לטובת פעולות החקירה ובשל מסוכנות החשוד שעלתה ממצאי החקירה הראשונית".