סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים שעלו לאחרונה לאקרנים.



מסיבת הפרידה של ריצ'ארד


דרמה פילוסופית. מרצה בקולג' מתבשר שיש לו רק חצי שנה לחיות. הוא מחליט לבלות את הזמן שנותר לו כחיית מסיבות וכמורד בכל מוסכמה חברתית, ויוצא למאבק עיקש נגד צביעותו של המוסד האקדמי.



בימוי: וויין רוברטס. שחקנים: ג'וני דפ, רוזמרי דה וויט, דני יוסטון, זואי דויטש, רון ליווינגסטון, אודסה יאנג. ארצות הברית 2018. 90 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 10%






זומבילנד: ירייה כפולה


מותחן אימה. ארבעת המחסלים מתמודדים עם סוגים חדשים של זומבים, אך ההתמודדות המשמעותית ביותר היא עם כאבי הגדילה של משפחתם העוקצנית.



בימוי: רובן פליישר. שחקנים: אמה סטון, וודי הרלסון, ג'סי אייזנברג, אביגיל ברסלין, רוסריו דוסון, לוק ווילסון. ארצות הברית 2019. 99 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 90%






מליפיסנט: אדונית הרשע

פנטזיית הרפתקאות המתרחשת כמה שנים אחרי אירועי הסרט "מליפיסנט" (2014). הסרט ממשיך לחקור את מערכת היחסית המורכבת בין הפיה בעלת הקרניים והמלכה לעתיד, בעוד הן כורתות בריתות חדשות ועומדות בפני יריבים חדשים, במאבקן להגן על הביצות ועל היצורים הקסומים שחיים בהן.

בימוי: יואכים רונינג. שחקנים: אנג'לינה ג'ולי, אל פנינג, מישל פייפר, צ'יווטל אג'יופור, סם ריילי. צרפת 2019. 118 דקות.

מדד רוטן טומטוז: 51%