יוסף גולדמן, ילד ישראלי בן 8 שביקר בארצות הברית, נהרג ביום שישי בהתהפכות סירה בנהר ההדסון מצפון לעיר ניו ירק, כך דיווחה התקשורת בארצות הברית. מפקד משטרת מחוז רוקלאנד, וויליאם ברברה, אמר כי מהחקירת המקרה עלה שגולדמן חגג את חג הסוכות בשיט עם עוד שישיה ילדים נוספים, כולם מתחת לגיל 12, וכן עם עוד אדם מבוגר שהשיט את הסירה.



במהלך השיט הסירה שבה שהו התהפכה, מסיבה שעדיין לא ברורה. בעוד המבוגר וששת הילדים הנוספים הצליחו לאחוז בסירה, אך גולדמן נעדר. זמן קצר לאחר מכן צוללנים מצאו אותו תחת הסירה ההפוכה והוא נמשה מהמים מחוסר הכרה. הוא הובהל לבית החולים המקומי, שם נאלצו הרופאים, כאמור, לקבוע את מותו.


לפני חודש טבע למוות דיויד גרינהולץ, ישראלי אשר מתגורר עם רעייתו וילדיו בשנים האחרונות בניו יורק, לאחר שניסה להציל את ילדיו מטביעה, בזמן שגל גדול סחף אותם למים בלוס קאבוס שבמקסיקו, שם נפשה המשפחה. 
 
על פי הדיווחים, גרינהולץ ואחד מילדיו צעדו לאורך החוף כשלפתע היכה גל עצום בחוף, בזמן שהסופה הטרופית "לורנה" התחזקה והפכה להוריקן בדרגה 1, שעשה את דרכו לחופי לוס קאבוס. האב טבע כאמור ואחד מילדיו הועבר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים המקומי ולאחר מכן שוחרר. בן נוסף ורעייתו של גרינהולץ לא נזקקו לטיפול רפואי.