גורם בקרמלין אמר היום (שני) כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין וראש הממשלה בנימין נתניהו שוחחו על האפשרות של הענקת חנינה לנעמה יששכר. מוקדם יותר היום מסרו עורכי דינה של יששכר, הצעירה הישראלית העצורה בכלא הרוסי כי יגישו ערעור על גזר דינה לבית המשפט ברוסיה. כמו כן, מחר צפויים עורכי דינה של יששכר לפגוש אותה בכלא בו היא שוהה. לאחרונה החליטה משפחתה של יששכר להרחיב את צוות ההגנה ולהוסיף את עורכי הדין בועז בן צור ונתי שמחוני שמלווים בישראל את המשפחה.
בתוך כך, הקרמלין מסר כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התקשר לראש הממשלה בנימין נתניהו לרגל יום הולדתו וכי השניים שוחחו על סוגיות אקטואליות, ביניהן המצב בסוריה. עם זאת, לא נאמר האם שוחחו המנהיגים על עניינה של נעמה יששכר, ומשפחתה לא עודכנה על ידי לשכת ראש הממשלה על תוכן השיחה.
כזכור, חבריה יששכר הכלואה ברוסיה, קיימו ביום שבת, לצד פעילים נוספים, הפגנה בכיכר הבימה בתל אביב ובה קראו לשחרורה המיידי. המאמצים לשחרורה נמשכים בזירות שונות, פוליטיות ואף משפטיות. בין הכתובות בשלטים שהונפו במקום: "מחזירים את נעמה הביתה ו"שחררו את נעמה".

ביום שישי נפגשו שר המשפטים אמיר אוחנה, עורך הדין בועז בן צור המייצג את יששכר, ודודה של הצעירה. הם דנו, בין היתר, על ההסגרה של ההאקר הרוסי, אלכסיי בורקוב, לארה"ב וחלופות שונות בנוגע לעונש של יששכר, כמו גם בהליך המשפטי. בן צור אמר בסוף הפגישה כי "הושמעו הטענות שלנו, ונדמה לנו שנעשים מאמצים להחזרת נעמה. יש עוד מה לעשות. ביקשנו לדעת היכן הדברים עומדים ולהימנע מהסגר של ההאקר לארצות הברית". בשבוע שעבר ראש הממשלה הגיש לממשל הרוסי בקשת חנינה מטעמו ומטעם נשיא המדינה ראובן ריבלין.