השוהה הבלתי חוקי שנעצר בחשד להתעללות בתינוקת באשקלון מסר בחקירתו כי בעת ששמר עליה, היא נשמטה מידיו. לדברי החשוד, בן זוגה של האם, הוא נמלט כי פחד מעצם היותו שוהה בלתי חוקי. בתום החקירה הוא נעצר.

אמה של התינוקת נחקרה אחר הצהריים בשנית ולאחר מכן שוחררה. בעדותה אמרה שנסעה לבקר חברים בבאר שבע והשאירה את התינוקת עם הידיד. הוא התקשר אליה להגיד לה שהיא נפלה וקיבלה מכה בראש. אביה הביולוגי של התינוקת שוחרר בעקבות עדותו והעדות של השוהה הבלתי חוקי.
כזכור, אמש, סמוך לשעה 23:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על תינוקת כבת 11 חודשים מחוסרת הכרה בבית באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים ברזילי כשהיא במצב קשה, והיא מורדמת ומונשמת. לבקשת בית החולים, בהמשך הלילה צוות מיוחד של מד"א העביר את הפעוטה לביה"ח סורוקה בבאר שבע.
ד"ר יובל כוורי, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בסורוקה אמר כי "התינוקת הועברה לביה"ח כשהיא מונשמת ומחוסרת הכרה עם פגיעת ראש קשה מאד, הובהלה לחדר ניתוח שם נותחה על ידי נוירוכירורגים ולאחר מכן הועברה ליחידה לטיפול נמרץ ילדים". הוא הדגיש: "מצבה מוגדר אנוש ואנו נלחמים על חייה".