לינדה פירנלי בת ה-32 מבנוול שבאנגליה שמחה לשמוע שארוסה, מארק, התחיל להתעניין ברכיבה על סוסים, התחביב האהוב עליה, אך גילתה מהר מאוד כי הכוונות שלו אינן טהורות כלל. בעקבות חשד שארוסה מתקרב יותר מדי לחברתה הטובה לרכיבה, קלייר, הפכה פירנלי לבלשית ופרצה לחשבון הפייסבוק שלו, ולאחר צפייה בהודעות גילתה כי מארק, אב ארבעת ילדיה, מנהל רומן סודי במשך מספר שנים עם חברתה הטובה.



"רכיבה על סוסים הייתה כל חיי. הלכתי לאירועי רכיבה בסופי השבוע מאז שאני ילדה וב-14 השנים האחרונות נדנדתי לארוסי להגיע לאירועים ולצפות בי מתחרה. ואז לפתע, לא יכולתי להרחיק אותו". היא סיפרה שהכירה את מארק עוד בהיותה נערה כשנפגשו באירוע של רכיבת סוסים ושתוך מספר שבועות הם עברו לגור יחד. "ברגע שהוא הציע לי נישואים אמרתי 'כן', אבל התכנונים לחתונה הופסקו כשהתברר לי שאני בהריון וכעבור 14 שנים וארבעה ילדים, עדיין לא הספקנו להתחתן", הוסיפה פירנלי.



"הדבר היחיד שמארק ואני התווכחנו עליו היה אירועי רכיבת הסוסים. הוא חשב שביליתי יותר מדי זמן עם הסוסים שלי, בזמן שרק רציתי שהוא יתמוך בי. אז חשבתי שזה מוזר שמארק עבר שינוי מוחלט והתעקש להגיע לכל האירועים שלי. לא יכולתי להסביר את העניין הפתאומי, אבל לא התלוננתי. שמחתי על העזרה ועל הזמן הנוסף שאנו מבלים כזוג".



צילום: מלאכי פומרנץ
צילום: מלאכי פומרנץ



האישה הנבגדת סיפרה שארוסה אף קנה לה רכב חדש על מנת שתוכל לגרור את ארגז הסוסים בסופי השבוע. "נסענו לבית של חברתי קלייר לאסוף אותה ולנסוע לאירוע יחד. פגשתי את קלייר באורוות והחברות שלנו נוצרה בזכות אהבתנו לסוסים. אהבתי את הסוסים אבל השילוב של אירועים עם מארק והחברה הכי טובה שלי היה אפילו טוב יותר".



עם זאת, בשלב מסוים פירנלי התחילה לחשוד בבעלה ובחברתה הטובה, "ככל שהזמן עבר, לא יכולתי להתעלם מתחושה מציקה בבטן. משהו באופן שבו מארק וקלייר היו ביחד גרם לי לאי נוחות. אמרתי לעצמי שאני מדמיינת, זה היה נחמד שהם קרובים וקלייר הייתה נשואה. אבל כשראיתי יום אחד את מארק טופח לקלייר על הבטן, ידעתי שמשהו קורה". כשעימתה את מארק עם המקרה הוא טען ששתה כמה משקאות והתבלבל לחשוב שזו ארוסתו, "עזבתי את זה אבל התחושה הלא נוחה נשארה איתי. חשבתי על כל המבטים הקטנים, ההתעניינות הפתאומית של מארק בסוסים ויתר הרמזים".



האם הנבגדת החליטה להפוך לבלשית, וחיכתה שמארק יצא ערב אחד מביתם המשותף, אז נכנסה לחשבון הפייסבוק שלו: "לבי הלם בחוזקה כשהבנתי שהפחדים הגרועים ביותר שלי אושרו כשראיתי הודעות מפורשות בינו לבין קלייר. ראיתי תמונה שלהם מתכרבלים יחד על הספה, אבל הדבר שהכי הפתיע אותי היה מסר ששלח מארק לקלייר לאחר שהאחרונה ניסתה לסיים את היחסים, כשהוא רשם לה שהוא לא רוצה לוותר על שלוש השנים האחרונות".



כששלחה למארק את צילומי המסך עם ההודעות המפלילות לא היה לו שום סיכוי לצאת מזה והוא נשבר והתחנן בפניה להזדמנות נוספת. "בהתחלה ניסיתי לסלוח, הוא בכל זאת אב ארבעת ילדיי, אבל לא יכולתי להמשיך אחרי הבגידה הזו. האמון נשבר וכמה חודשים לאחר מכן נפרדנו לתמיד". מארק המשיך את מערכת היחסים עם קלייר, חברתה הטובה של ארוסתו והם יחד עד היום. הוא ענה לה בתגובה מפתיעה במיוחד: "נכון, ניהלתי רומן מאחורי גבה של ארוסתי לינדה. כן, אני מרגיש רע עם מה שקרה, לינדה הייתה חברה הכי טובה של קלייר. את יכולה להחזיר לי את הטבעת?".