קמפ בתנועה הוא פסטיבל המוקדש לתרבות הישראלית בכלל ולריקודי העם והזמר העברי בפרט. האירוע מתקיים מידי שנה במשך ארבעה ימים באילת בשיתוף עם רשת מלונות ישרוטל. משתתפים בפסטיבל כ- 3000 רוקדים בכל הגילאים מהארץ ומרחבי העולם: ארה"ב, קנדה, ברזיל, ארגנטינה, מקסיקו, אנגליה, צרפת, הונגריה, הולנד, שוויץ, גרמניה, אוסטרליה ועוד.



מדובר בחוויה ייחודית סביב השעון של ריקודים, שירה ומחול, הופעות אמנים ולהקות מחול ופולקלור מהארץ ומרחבי העולם אשר באים להצדיע למחול הישראלי.



הפסטיבל מתקיים ביוזמתו ובניהולו האמנותי של המרקיד והכוריאוגרף גדי ביטון, ממובילי ריקודי העם בישראל ובעולם אשר גם נוסע רבות ברחבי העולם ללמד ולקדם את תחום ריקודי העם. בנוסף לגדי ביטון , לוקחים חלק בפסטיבל המרקידים, המדריכים והכוריאוגרפים המובילים בישראל - ירון כרמל, מירי אקוני ועוד רבים וטובים. הפסטיבל לקח על עצמו לעודד את החתימה על כרטיס אדי - כרטיס הסכמה לתרומת איברים.




אז בין צעד תימני, שירי ארץ ישראל והופעת אמנים יוכלו הרוקדים לחתום על הכרטיס ולהיות חלק ממאות אלפי החותמים. כדי להקל על התהליך, כל משתתף יקבל מסרון עם לינק לחתימה ישירה ומהירה. כמו כן, מתחמי הקמפ ימותגו בפוסטרים למען עידוד החתימה על כרטיס אדי וחשיבות הנושא של אחדות וערבות הדדית: 'כל ישראל חותמים זה לזה'.

בנוסף לפעילויות המחול השונות תכנית הקמפ כוללת הופעות של מיטב האמנים בישראל. בתוכנית השנה: משה פרץ ומירי מסיקה,
אריאל זילבר וחנן בן ארי, יהורם גאון והראל סקעת, בעז שרעבי ורון שובל, אלי
יצפאן וציפי שביט.

קמפ מתגלגלים: שילוב רוקדים בכיסאות גלגלים דרך ריקודי זוגות המותאמים אליהם ביחד עם רוקדים עומדים.

"עושים כבוד": מידי שנה מתקיים אירוע הצדעה לכוריאוגרף בולט בתחום ריקודי-העם, והשנה האירוע יוקדש לטוביה טישלר.

שירים אחולל: מופע מחווה לפזמונאי קפה כסית, בו להקות המחול מופיעות לשירי משוררים ובשילוב הנחיה וטקסטים.

תחרות ״הם רק רוצים לרקוד״: תחרות בין רוקדי ריקודי עם המחולקים ל-8 נבחרות, בה הם רוקדים ומבצעים ריקודי עם שונים. בין צוות השיפוט: צדי צרפתי, דוד דביר, שיינה היידי, קובי צברי.

אירועי שירה בציבור בהנחיית שרה׳לה שרון ואפי נצר: קמפ בתנועה מזמין אליו קהל גדול ומגוון מכל רחבי הארץ והעולם אשר המשותף לו הוא
אהבת ריקודי העם.

דבורה שרר, מהמרכז הלאומי להשתלת איברים משרד הבריאות רוקדת במשך שנים רבות: "על הרחבה יש תחושה של שוויון, אחווה ואחדות, ומכנה משותף בין כל הרוקדים. יש ביניהם אשר החלימו ממחלות קשות ואין לי ספק שהאופטימיות אשר הריקוד והשירה משרים, סייעו להחלמתם".

גדי ביטון, יוזם הכנס: "תחום ריקודי העם הישראליים משלב שימור הפולקלור הארץ-ישראלי ומאידך יצירה של ריקודים חדשים המתפתחים לצידה של המוזיקה הישראלית כולה ובכך הופך לתרבות ייחודית שאין שני לה בעולם".