החגים חלפו ולאחר המפגשים המשפחתיים והחברתיים הרבים, מגיעות גם התוצאות ולא רק בעליה במשקל. למנומסים שהתארחו בתקופת החגים ידוע שלא מגיעים בידיים ריקות ויש כאלה שמסתפקים בזר פרחים וסלסלת ממתקים או בבקבוק יין משובח, כך גם במקרה המיוחד שהביא לחשיפת רומן מביך. תחילתה של הדרמה, כפי שניסחה אותה השבוע עורכת הדין שרין סולן, החלה למחרת ראש השנה, כאשר ארבעה זוגות חברים, כולם עובדים באותו מקום עבודה, מהנדסי תוכנה במקצועם, הוזמנו לביתם של זוג אחד מבין הארבעה לארוחת צוהריים חגיגית.



אחד מהזוגות הביא זר פרחים ועמו גם ברכה. המארחת שהיתה עסוקה בתחילת הארוחה בהגשות, החליטה לאחר הארוחה, בשלב הקינוחים, להקריא את הברכות שצורפו למתנות. לזר הפרחים צורפה ברכה ובה נכתב בין היתר: "אתה יודע כמה אני אוהבת אותך. מאחלת להמשך הקשר המיוחד שלנו". הברכה הזו שיועדה לבעלה של המארחת גרמה לכל האורחים למבוכה עצומה שהביאה לפיזור האירוע בתוך דקות ספורות.



אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)



האישה הנבגדת טענה: "לא זו בלבד שבעלי בגד בי עם חברה שלי לעבודה, הובכתי כמו שלא הובכתי מעולם. מאז ראש השנה לא דרכתי בעבודה ואני לא יכולה להגיע לשם מרוב בושה".



עו"ד סולן טוענת כי הבעל הודה בפני אשתו כי הוא מנהל רומן עם חברתה לעבודה, שאגב כפופה לאשתו, ולכן לא נותר אלא להגיע לפרידה מוסכמת. "האישה אינה מוכנה לחשוב על חזרה לחיק בעלה. יתרה מזאת היא עזבה את הבית עם שלושת ילדיהם לבית הוריה במרכז הארץ", כתבה עו"ד סולן המבקשת בשם האישה גט וחלוקת רכוש ומזונות מידי חודש.