אחרי חול המועד סוכות ושמחת תורה, ואחרי שהייתה בצורת קלה בסינגלים חדשים בשל החגים, חזרנו לשגרה תוך חימום מנועים מוזיקליים והנה, כמדי שבוע, מיטב האירועים שאירעו השבוע בתעשייה המקומית והבינלאומית.



מאיה בוסקילה, לאה שבת, ריקי גל, אילאיל ותהילה פרץ חברו יחד להקליט את "הבמה שלך", שיר שכתב והלחין דני רובס בשיתוף עמותת "ילדים בסיכוי". השיר הוא שיר העצמה לכל ילדה, נערה ואישה, הקורא להן לשבור את קיר הפחד, לצאת לחיים מחוזקות ולהעז ללכת אחר ליבן, כי הבמה היא של כל אחת מהן.



ההרמוניות הנפלאות והקולות המרגשים של הזמרות, שמציגות כימיה ווקאלית נהדרת, מתמזגות היטב עם המילים והלחן המשמעותיים והופכים את השיר לממתק אמיתי עם מוסר השכל.






גן מיוחד
 
גיל לנדאו ויעל שושנה כהן, הלא הם "לולה מארש", שחררו בהפתעה במהלך החג שיר חדש הממשיך את הקו הידוע והאהוב שלהם – Only For A Moment שמורכב מפופ מלודי וקליט בלועזית שתופס את האוזן ושובה את הלב משמיעה ראשונה.

מה שמייחד את "לולה מארש" זו העובדה שהם גיבשו DNA מיוחד שמלווה את השירים הכיפיים שלהם שפשוט עושים חשק לקום, לשיר ולרקוד.




אקו
, הראפרית הצעירה שבשנה שעברה חבקה אלבום בכורה מדובר, פתחה את השגרה עם שיר חדש – "רוצה את זה, יש לי", ראפ נשי בועט עם חריזה מעולה, שנינות והמון מתיקות, למרות שברור שבשיר אקו לא דופקת חשבון לאיש חוץ מלעצמה. ככה עושים את זה.



חובבנות משוועת. זו המחשבה הראשונה שעלתה לי בראש כששמעתי את ה"דואט" בין פיני חדד הוותיק לבנו, שניר חדד.

השיר, "שניים סינים" הוא בעל פוטנציאל ללהיט אינסטנט ים תיכוני מהסוג הזול (הווה אומר ללא טקסט או לחן מעניינים או מקוריים במיוחד), אבל ברגע שבנו של חדד, שניר, התחיל לשיר והכביר בזיופים נוראיים ובשירה חובבנית סטייל מועדון קריוקי של שקל וחצי – השיר כבר הפך לבלתי נסבל. נראה כי התפוח נפל רחוק רחוק מהעץ במקרה זה.

בסופו של דבר, כיביתי את השיר באמצעו ועברתי לשמוע את להיטיו הקודמים של חדד, מהימים שהוא דגל באיכות ולא בטראש פתטי.



***

חם בחו"ל


אמנם סוף הקיץ אצלנו, אבל קייטי פרי מושכת אותו עבורנו עוד קצת עם הקליפ החדש שלה בסגנון "אדם בעקבות גורלו" – Harleys In Hawaii שכולל הרבה אופנועים, מכות, רומנטיקה וסקס. פרי לא מתאמצת מדי בכדי להתאים עצמה לטרנדים העכשוויים המשתנים אלא ממשיכה בשיר בסגנון שלה שכל כך הולם אותה.




בקי ג'י, כוכבת הרגאטון הלטינית שהוציאה בימים אלו את אלבומה החדש – MALA SANTA שחררה השבוע את שיר הנושא מהאלבום שזכה לקליפ בו נראית בקי לבדה לכל אורכו וכדרכה, שרה בחושניות נוטפת סקסיות מופגנת את על ליבה בצורה שהיא יודעת הכי טוב להגיש.




אחרי ששיתף פעולה עם סטטיק ובן אל, ג'יי באלווין מגיע לחדש את RITMO, להיטה הענק של בלאק אייד פיס RITMO בשילוב רגאטון לטיני כחלק מפסקול הסרט החדש בכיכובם של וויל סמית' ומרטין לורנס – "בחורים רעים 3" העתיד לצאת בשנת 2020.