קייטי קסלס אוהבת סדרות אנימה יפניות והיא לקחה את זה צעד אחד קדימה. המכורה לאנימה בזבזה עשרות אלפי דולרים בניסיון להידמות לדמות אנימיה חיה. הדמות הייחודית בת ה-27 היא אסטרטגית שיווק במקצועה ולאחר שצפתה בילדותה בסרטי וסדרות אנימה שונים, החליטה לשלב את המראה המצועצע בלבוש שלה.



קסלס מתגוררת בלוס אנג'לס והיא מגדירה את המראה שלה כאוונגרדי וטוענת שיש אנשים שלא מזהים אותה לאחר השינוי הקיצוני. היא סיפרה: "זה כבר חלק מחיי בשלב הזה שאני שוכחת שאני נראית מוזרה או לא כמו אנשים אחרים. אני חושבת שבוהים בי כי אולי יש לי משהו בשיניים ואז אני נזכרת שאני נראת כמו כתם ורוד ענקי".



היא הוסיפה על תגובות הסביבה ש"אנשים מצלמים הרבה תמונות אבל לא ממש אכפת לי כי אני אוהבת להצטלם. אם הייתי רואה מישהו שנראה כמוני ברחוב גם אני הייתי רוצה לצלם אותו בגלל המראה הייחודי שלו". לא קל לקסלס להפוך לבובת האנימה הורודה, "בשביל שהשיער שלי יהיה נפוח ומלא אני צריכה יותר מפאה אחת ולפעמים אפילו 40 תוספות שיער בודדות".



דמות האנימה הוסיפה שהיא מבלה כשעתיים עד שעתיים וחצי בהכנות, "אני אוהבת לבזבז הרבה זמן על איפור כי לדעתי אני לא כל כך טובה בזה, זה מה שמצריך הכי הרבה זמן, מלבד הדבקת קשתות וקליפים לראש שלי במעין סידור דמוי טטריס".