צעיר בן 29 מבת ים נעצר שלשום לחקירה בחשד לתקיפתו האכזרית של קשיש בן 84 שפסע לדרכו ברחוב נווה שאנן בתל אביב לפני כשבוע בשעות אחר הצהריים. מעצרו של החשוד הוארך אתמול בבית משפט השלום בתל אביב בחמישה ימים.



על פי החשד, במהלך ניסיון לשדוד את הקשיש תקף אותו הצעיר באופן אכזרי ביותר, הטיח אותו על הרצפה, הכה בו ללא רחם וגרם לשברים בחלקי גופו ולסימני חבלה. בסופו של דבר, לפני שנמלט הפוגע מן הזירה, הוא הצליח לממש את זממו ולשדוד כמה חפצים שהיו על גופו של הקשיש - ולהיעלם.
 
בעקבות האירוע החמור פתחה המשטרה בחקירה וגבתה עדויות מהקשיש ומבעלי עסקים שהיו עדים למקרה. היא הצליחה לבנות פרופיל של חשוד פוטנציאלי.

במקביל, בעקבות העדויות שנאספו השלימו החוקרים את נתיב בריחתו של החשוד ובאמצעותו הצליחו להתחקות אחר התוקף, צעיר תושב בת ים, ולעצור אותו.
במשטרה רואים בחומרה רבה את האירוע ואת האלימות שהפגין החשוד נגד הקשיש. בתו של הקשיש שהותקף סיפרה: "קיבלנו הודעה שאבא נמצא במשטרה וצוות מד"א מטפל בו. מיד כשקיבלתי את ההודעה רציתי מאוד שהוא יתפנה לבית החולים, אבל הוא התנגד בתוקף. כשהגענו לשם, החוקרים סיימו את גביית העדות מאבא ולקחתי אותו הביתה. 
 
"בדרך הביתה ראיתי שהוא לא מרגיש בטוב. הוא סבל מבחילות, ופנינו לאסף הרופא. במיון הוא עבר צילום ו־CT וגילו שהוא סובל משבר בכף, נוסף על סימני החבלה ביד. הצעיר שדד ממנו את שעון הזהב שענד על היד. כואב לי שבחור צעיר, במקום לסייע לקשיש בדרך כמו שמלמדים אותנו מגיל הגן, הוביל אותו לפינת הרחוב ושם תקף באכזריות את אבא שלי כדי לשדוד שעון ששם עליו את העין. אני יכולה רק לשמוח שאבא נשאר בחיים ולא נפגע באורח קשה יותר".