סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים שעלו לאחרונה לאקרנים.



סקין



גרסה הארוכה של הסרט הקצר זוכה אוסקר 2018. גבר צעיר שאומץ בילדותו על ידי כת גלוחי ראש גזענים, עובר תהליך מעורר השראה כדי למחוק את עברו האלים. מבוסס על סיפור אמיתי.



בימוי: גיא נתיב. שחקנים: ג'יימי בל, דניאל מקדונלד. ארצות הברית 2019. 120 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 77%




כאן ועכשיו


עולה חדש וצעיר משכונת מצוקה באשדוד, שלא מצליח להיקלט בחברה הישראלית, מקים להקת ראפ רוסית כדי לזעוק את זעקתם של העולים. מבוסס על סרט הדוקו "החולמים מבבילון".



בימוי: רומן שומונוב. שחקנים: ולאד דובינסקי, מישל ויינברג, זורה קרטולישבילי, רנאט חסנוב, אדוארד חמלינצקי. ישראל 2018. 87 דקות.







שנות חיינו היפות


רומנטי. 54 שנים אחרי "גבר ואישה", חוזרים השחקנים והבמאי להיפגש. בנו של ז'אן לואי הקשיש מנסה להפגיש את אביו, שלא זוכר הרבה מעברו, עם אהובתו הישנה, והרומן ממשיך מהנקודה שבה הוא נגמר.



בימוי: קלוד ללוש. מככבים: ז'אן לואי טריטיניאן, אנוק איימה, אנטואן סיר, מריאן דניקורט ומוניקה בלוצ'י. צרפת 2019. 116 דקות.



מדד רוטן טומטוז 75%






הסיפור של טראוטמן


ביוגרפי. חייל נאצי לשעבר מוצא את עצמו בסוף מלחמת העולם השנייה שבוי בידי הבריטים. כשהוא מתגלה כשחקן כדורגל מחונן, הוא הופך להיות כוכב הקבוצה האנגלית, למורת רוחה של האומה הבריטית.



בימוי: מרקוס ה. רוזנמולר. שחקנים: דיוויד קרוס, פריה מייבור. גרמניה 2018. 104 דקות.



מדד רוטן טומטוז 91%






מי אתה חושב שאני?


אישה בת 50 יוצרת לעצמה פרופיל וירטואלי מזויף, שבו היא מציגה את עצמה כיפהפייה בת 24, במטרה לרגל אחרי האקס שלה.



בימוי: סאפי נבו. שחקנים: ז'ולייט בינוש, פרנסואה סיוויל, ניקול גרסיה. צרפת 2019. 101 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 75%