ממשלתו של סעד אל-חרירי בלבנון צפויה להתפטר בתוך 24 שעות, כך דווח היום (שבת) בערוץ "אל-חדת'". על פי הדיווח, כעת מתנהלים מגעים להקמת ממשלת מעבר של 14 שרים שאינם שייכים למפלגה פוליטית מסוימת. עוד דווח כי ההחלטה התקבלה אתמול בפגישה בין נשיא לבנון מישל עאון לראש הממשלה אל-חרירי.
בתוך כך, רשת "אל ג'אד" הלבנונית דיווחה כי שר צבא לבנון הגיב בירי באוויר כשנתקל בחסימת כבישים סמוך לטריפולי. על פי הדיווח, שלושה אנשים נפצעו כתוצאה מהירי וכלי רכב נשלחו למקום. עוד נטען כי הירי התבצע כחלק מהניסיונות של הצבא לפתוח את הכביש הראשי המחבר בין טריפולי ועקר, שנחסם על ידי המפגינים. סוכנות הידיעות NNA טענה כי ירי נשמע באזור, ולא סיפקה מידע נוסף.
כזכור, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה טען בנאום ששודר אמש ברשת "אל מנאר" כי מה שהתחיל כתנועה עממית ספונטנית, שאותן כיבד מאוד, הפך במהרה למחאה שמובלת על ידי כוחות, מפלגות ואישים פוליטיים ידועים. לדבריו, יש ניהול, תיאום ומימון להפגנות האלה ושאחת הסיבות לכך היא שאין הנהגה אחת להפגנות האלה היא שכמה קבוצות מנהלות אותה במקביל. אחת מהקבוצות עליהן מצביע נסראללה היא קבוצה הקשורה ל"שגרירויות זרות ומנגנוני מודיעין זרים". למרות זאת, בנאומו שב ואמר כי אינו תומך בהפלת הממשלה הלבנונית.

"עוברת עלינו תקופה רגישה", הוסיף נסראללה, "קיוויתי שהמפגינים לא יבצעו מעשי ונדליזם ולא יתנגשו עם כוחות הביטחון. ההפגנות השיגו הישגים חיוביים עד כה ויש לשמור עליהם. הממשלה הולכת ליישם את ההחלטות שלה על פי לוח זמנים מוגבל. המחאה השיבה לתושבים את התקווה והביטחון העצמי".
"חלק מהכוחות הפוליטיים השותפים למחאה מגייסים פעילים לצאת לרחובות", אמר עוד. "מה שחיובי בהפגנות הן שהן הביאו לאקלים מצוין ופתחו את הדלת לאותם כוחות פוליטיים לצאת נגד השחיתות בצורה יותר אמיצה. בין הכוחות האלה נמנה את חיזבאללה".