מטייל ישראלי, תושב עמק חפר בן 82, טבע למוות אתמול (שישי) במהלך צלילה בראס אבו גלום בדהב שבסיני. ממשרד החוץ נמסר כי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד וקונסול ישראל בקהיר מסייעים למשפחה ומטפלים בהעברת גופתו לישראל.
שבוע שעבר נהרג יוסף גולדמן, ילד ישראלי בן 8 שביקר בארצות הברית, בהתהפכות סירה בנהר ההדסון מצפון לעיר ניו ירק, כך דיווחה התקשורת בארצות הברית. מפקד משטרת מחוז רוקלאנד, וויליאם ברברה, אמר כי מהחקירת המקרה עלה שגולדמן חגג את חג הסוכות בשיט עם עוד שישיה ילדים נוספים, כולם מתחת לגיל 12, וכן עם עוד אדם מבוגר שהשיט את הסירה.
במהלך השיט הסירה שבה שהו התהפכה, מסיבה שעדיין לא ברורה. בעוד המבוגר וששת הילדים הנוספים הצליחו לאחוז בסירה, אך גולדמן נעדר. זמן קצר לאחר מכן צוללנים מצאו אותו תחת הסירה ההפוכה והוא נמשה מהמים מחוסר הכרה. הוא הובהל לבית החולים המקומי, שם נאלצו הרופאים, כאמור, לקבוע את מותו.

לפני כשבועיים נהרגה צעירה ישראלית בת 22 בתאונת צלילה באי קופיפי במהלך חופשה עם משפחתה בתאילנד. המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסולית ישראל בבנגקוק, אתי מזרחי, מלווים את המשפחה בשעתה הקשה ומסייעים בסידורי הטסת המנוחה לקבורה בישראל.