השחקן שמילא את אחד אחד התפקידים המסקרנים והנועזים ב"משחקי הכס", עומד קיבל רשמית תפקיד לוהט במיוחד לצד השחקנית הישראלית הכי מבוקשת בעולם. האתרים ברחבי העולם מדווחים השחקן הצ'יליאני-אמריקאי פדרו פסקל, שכבר בחודש אפריל 2018 פורסם כי זכה בתפקיד מרכזי ביותר בסרט הבא בסדרת "וונדר וומן", יגלם את דמות הנבל "מקסוול לורד" (Maxwell Lord).



פסקל שיחק לאחרונה בסדרה "נרקוס" ובסרט "קינגסמן: מעגל הזהב", אך התפקיד הסקסי שלו כאוברין מארטל, הנסיך הדו מיני ממחוז דורן של שבע הממלכות ב"משחקי הכס", הוא זה שנחרט בזיכרון של מעריצי הסדרה. במיוחד זכורה סצנת הדו-קרב שלו מול גרגור ("ההר") קלגיין שמסתיימת רע מאוד עבור אחד הצדדים.





בתקופה שחלפה מאז ההודעה המרגשת, מעריצי סדרת הקומיקס החלו להריץ ניחושים לגבי זהותו של השחקן בסרט הבא. מעריצי סדרת הקומיקס של DC בחנו התאמות אפשריות שונות של פסקל לתפקידים שבסדרת הספרים. אחת האפשרויות הבולטות שעלו היא של סוכן ממשלתי מסוקס שהופך למושא האהבה של גל גדות. אך כעת, מתברר כי ההיפך הוא הנכון, ופסקל יגלם דווקא את האויב של גדות.



דמותו של מקסוול לורד הופיעה לראשונה בסדרת הקומיקס של "ליגת הצדק" בשנת 1987, ואחר כך בסדרה המצליחה "סמלוויל" וב"סופרגירל". הנבל המרושע הוא  איש עסקים מצליח שעוסק בטכנולוגיה שמעורב בעסקים ממשלתיים מפוקפקים ונלחם בגיבורי על.



כזכור, בחודש יולי 2018 פרסמה בימאית הסרט פטי ג'נקינס בחשבון האינסטגרם שלה תמונה חדשה מ"וונדר וומן 1984" בה מופיע פסקל, כשהוא נראה שונה לגמרי מאיך שזכינו להכיר אותו. צופי הסדרה ודאי הופתעו לראות כי השחקן שגילם את הנסיך הדו-מיני והמסוקס אוברין מארטל, מופיע בתמונה כשהוא לבוש לחיפה מחויטת בדוגמת משבצות ויושב בתוך רכב במראה תקופתי. עד לא ברור את מי יגלם פסקל בסרט ומה יהיה גודל התפקיד, אך החשיפה בהחלט מעוררת סקרנות.