סרטונים של חתולים חמודים מופצים ברשת כמו פטריות אחרי הגשם, אבל החתולה הזו בולטת בנוף. סינדרבלוק, החתולה ששוקלת כמעט 12 קילוגרמים, נכנסה לתהליך הרזיה בבית החולים הווטרינרי של נורת'ורש בבלינגהאם אשר וושינגטון, ארה"ב. החתולה השמנה מושכת תשומת לב רבה, ובסרטונים הוויראליים שלה קשה לפספס שהיא מנסה להימנע מכל סוג של מאמץ.



כחלק מהליך ההרזיה שסינדרבלוק עוברת, היא נאלצת להזיז את עצמה בהליכון הידרותרפי מיוחד שאמור להכניס אותה לכושר. "החתולה הנהדרת הזו סובלת מהשמנה וזה משפיע על איכות חייה", כתבו בית החולים באינסטגרם שלהם. "אנו עוזרים לה לרדת במשקל באמצעות דיאטה ופעילות גופנית". סינברבלוק המפורסמת השיגה יותר מחמישה מיליון צפיות בסרטון שבו נמנעת מלהזיז את גופה בהליכון המיוחד.


בעליה של סינדרבלוק הביאו אותה לבית החולים הווטרינרי במטרה להיפטר ממנה, לאחר לא הצליחו לטפל בה, אך בריטה קיפני, המנהלת הרפואית של בית החולים, אמרה ל-CNN שהיא לא יכולה לעשות את זה, ולכן ביקשו שהם יסכימו שהיא תישאר בבית החולים הוטרינרי כדי לקבל את הטיפול שהיא צריכה. קיפני הסבירה כי היא "סובלת מהשמנת יתר חולנית בגלל האכלת יתר של אב המשפחה".