אפל חשפה היום (שני) במפתיע דגם חדש של האיירפודס - האוזניות נטולות החוטים הפופולריות של החברה. הדגם החדש, שזכה לשם "איירפודס פרו" צפוי להגיע לחנויות ברחבי העולם בעוד כיומיים ותג המחיר שלו יעמוד על 249 דולרים. בחברה ציינו כי האוזניות כוללות ביטול רעשים אקטיבי וצלילים מעולים, וכי הן בעלות עיצוב חדש ושונה מעט מהדור הקודם. האיירפודס פרו עמידות בפני מים וזיעה והן כוללות שלושה גדלי גומיות שונים - מה שהופך אותן למתאימות למגוון רחב של משתמשים. 
ההכרזה המפתיעה מתרחשת לאחר שהשני של האיירפודס הוכרז במרץ האחרון, גם הוא בהפתעה - שבוע לפני אירוע השקה מתוכנן ויומיים לאחר הכרזה על אייפדים חדשים. כאמור מדובר באחד המוצרים הפופולריים של אפל, שהושק ביחד עם האייפון 7 ורבים לעגו לו בהתחלה - הן בגלל צורת האוזניות והן בשל תג המחיר. עם זאת, בהדרגה הן הפכו אהובות, גם על בעלי מכשירי אנדרואיד, שלא יכולים להינות מכל הפונקציות שלהן. 

מחיר הדור השני של האוזניות עומד על 159 דולרים בדומה לדור הקודם, ומי שירצה לקנות אותן ביחד עם הכיסוי הנטען, ייאלצו להיפרד מ-200 דולרים. מאחר שהצורה של הכיסוי ושל האוזניות לא השתנו, הבעלים של האוזניות מהדור הקודם יוכלו לרכוש כיסוי נטען אלחוטית ב-79 דולרים.