בעקבות פרסום תמלילי חקירת בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, במסגרת תיק 4,000, בהם בין היתר העלה נתניהו טענה נגד חבר הכנסת גדעון סער לפיה "סער אנס", פנה סער היום (רביעי) ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בבקשה לקבל את קטעי התמלילים הקשורים אליו מהמשטרה, לקראת תביעתו המשפטית נגד יאיר נתניהו. לדברי סער, המכתב כבר נשלח והתקבל במשרדו של היועמ"ש, וכעת ממתין חה"כ לתשובה הרשמית ממנו.



אמש נחשפו תמלילי חקירתו של נתניהו בפרשת "בזק-וואלה" ב"חדשות 12". חוקרי להב 433 שאלו אותו בין השאר על ההיכרות שלו עם דובר ראש הממשלה לשעבר, עד המדינה ניר חפץ, ועם בעל השליטה ב"וואלה", שאול אלוביץ' ורעייתו איריס. 



מתמלילי החקירה עלה כי כשהחוקר הציג בפני נתניהו את החשדות נגדו, הוא התפרץ לעבר החוקר בשפה בוטה והעלה טענות על כך שאת אביו חוקרים בזמן שאת יריביו הפוליטיים לא. "את גדעון סער שאנס את המזכירה שלו וסידר לה תפקיד כדי שתשתוק, ואתם יודעים את הסיפור עם גדעון סער, אתם לא חוקרים כי זה לא מעניין", טען בנו של ראש הממשלה.



יאיר נתניהו. צילום: פלאש 90
יאיר נתניהו. צילום: פלאש 90



סער הגיב על הדברים הקשים שהטיח נגדו נתניהו ואמר: "אם הדיווח נכון - אני דוחה בשאט נפש את השקרים ההזויים והבזויים שיאיר נתניהו ניסה לטפול עליי בעדותו במשטרה. זוהי עדות נוספת לקמפיין חסר מעצורים של הפצת עלילות כזב נגדי המתנהל במשך שנים במטרה להכפיש את שמי ולפגוע בי פוליטית. כבעבר - הוא לא יצלח".



מטעמו של יאיר נתניהו נמסר בתגובה כי "השימוש בהדלפות פליליות ומגמתיות מחקירתו של יאיר שהתיק בעניינו נסגר, הוא המשך של מסע הציד נגדו ונגד משפחת נתניהו, וניסיון מכוער לעשות לו שיימינג".