"גיהינום של טיסה" - כך מכנה ימי בן  מוחה, נוסעת בטיסת ארקיע לתאילנד בספטמבר, את הטיסה שהביאה אותה לאי הטרופי. בן מוחה מגוללת את מה שעבר עליה ועל בת זוגה, וכן על נוסעים נוספים, אחרי שכל חדרי השירותים במטוס הושבתו, במהלך טיסה של כמעט 12 שעות. בתחילה סיפרה כיצד הטיסה, שהייתה אמורה להמריא בערב ראש השנה, נדחתה בכמעט יממה. לאחר מכן החל מה שהיא מכנה "סיוט".



"בשעה טובה עולים לטיסה... עזבו שכבר פספסנו את טיסת מעבר שלנו לפוקט כן? 4 שירותים בטיסה שלנו. 4 שירותים לא עובדים. 11 וחצי שעות כמו בשירותים מכנים. קקי על קקי על פיפי על קיא . כן גם ביזנס. ארוחה חמה קיבלנו חביתה. ולחם בגודל 4 ס"מ בדיוק. וזהו. לא היה עוד אוכל. חוץ מטורטיה צמחונית קפואה כי לא הצליחו לחמם אותה (לא עבד להם)".




בדבריה, שנכתבו בפוסט בפייסבוק, בן מוחה ממשיכה ומספרת: "11 וחצי שעות בלי אופציה לקנות אוכל. לאכול. לקנות שתייה, לשתות. אולי זה הפתרון שאין שירותים. מסכים/ אינטרנט / חיבור לטעינה? חחח ממש לא. ואופציה לישון? ממש. הרי שינו לנו לטיסת יום. בזכות הטיסה שהתבטלה הלך לנו מלון ל-2 לילות. טיסת צ’רטר העברות מהטיסות מעבר למלון. 4 ימי טיול מאוד חשובים! (מי יודע כמה זה 4 ימי חופשה חשובים). לסיכום היא כותבת: "ארקיע? מתנערים מאחריות. זה ממש רגיל אצלם. עדיין חושבים לטוס עם ארקיע? מ-א׳ ועד גיהנום".

מחברת ארקיע נמסר בתגובה: "הטיסה התעכבה עקב תקלה במטוס החכור שפעל בשירות ארקיע. ארקיע עשתה את כל המאמצים לאתר את הנוסעים ולידע אותם בדבר האיחור לפני יציאתם לשדה. הצוותים הטכניים עשו ככל שיכלו כדי לתקנה במהירות האפשרית ולהוציא את הטיסה. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על עוגמת הנפש שנגרמה להם".