העיתונאית לוסי אהריש הגיבה בחריפות לדבריו של ד"ר מרדכי קידר שטען כי פוליטיקאי מוביל עומד מאחורי רצח רבין, בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "הרצח הבא מתדפק בחוזקה על דלתותיה של החברה הישראלית".



ד"ר קידר, מזרחן ומרצה במחלקה לערבית באוניברסיטת בר-אילן, הדהים אתמול את הנוכחים בהפגנת התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, שהתקיימה בכיכר גורן בפתח תקווה, כשאמר כי: "מי שרצח את רבין היה אדם שראשי התיבות של שמו זה י.ר. לא יצחק רבין. מי שעמד מאחורי העניין הזה הוא כנראה פוליטיקאי מוביל שרצה לחסל את יצחק רבין, מכיוון שהוא רצה לצאת מהסכמי אוסלו. אני קורא מכאן להסיר את הכותרת השקרית 'סודי ביותר' מעל המסמכים שלא משתלבים עם התיאוריה שהימין רצח את רבין". אהריש מיהרה להגיב לדברים.



העיתונאית פרסמה היום תגובה ברשת החברתית: "רואה את הדיונים על הדברים שנאמרו אתמול בעצרת התמיכה בראש הממשלה, ותסלחו לי, לא זעזוע, לא הלם ולא גועל הן המילים הנכונות".



"בימים שמציינים 24 שנים לרצח פוליטי, המילה היחידה שעולה לי היא 'פחד'", הוסיפה אהריש. "הרצח הבא מתדפק בחוזקה על דלתותיה של החברה הישראלית וההרגשה היא שיש כאן אנשים שרוצים שזה יקרה".