שלמה ארצי מגיב להדרת הנשים ממופע המחווה לכבודו: המוזיקאי הוותיק פרסם היום (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלו תגובה לכך שערב ההתרמה המתוכנן לעמותת "עזרה למרפא" של הרב אלימלך פירר, שמהווה מופע מחווה לכבודו, לא כולל זמרות. כפי שפורסם אמש ש"ערב טוב עם גיא פינס", המופע שאמור להתקיים בחודש הבא, שבוע לפני יום הולדתו ה-70 של הזמר, בהיכל התרבות בתל אביב בהשתתפות התזמורת הפילהרמונית ובמעמד נשיא המדינה, רובי ריבלין, לא יכלול הופעות מוזיקליות של נשים.



"שלום חברים, רק אתמול בערב הובא לידיעתי שערב ההתרמה לעמותה 'עזרה למרפא' של הרב פירר, ששירי אמורים להיות חלק ממנו למעשה מדיר נשים", כתב ארצי. "כל חיי שרתי והופעתי על במות עם נשים ואף כתבתי דואטים רבים אותם שרתי עם זמרות".



"אמנם זהו ערב למען מטרה נעלה ואכן כל אחד רשאי להשתמש בשירי", הוסיף ארצי. "אבל אני מתכוון כעת לעשות כל שביכולתי לשכנע את כבוד הרב לשנות את דעתו. שלמה".



הרב פירר. צלם : Tammy Kazhdan
הרב פירר. צלם : Tammy Kazhdan



יו״ר אגודת ידידי עזרה למרפא, המארגנת את האירוע, מר אפי הרשקוביץ מסר בתגובה לגיא פינס: "חברי האגודה מקיימים אירוע פתוח לציבור, שיש בו כדי להמשיך ולממן את פעולות האגודה הניתנים חינם לכל הפונים, נשים וגברים. צר לנו שיש המנסים לפגוע בפעילות קודש זו. אגודת הידידים מודעת לכך שאלולא זו דרך חייו האישית של הרב, כתבה זו לא הייתה משודרת. אנחנו דוחים על הסף כל ניסיון ליצור שיח מפלג ופוגעני. האירוע הוא ביטוי לנתינה, לשותפות ולערבות הדדית בין כל רובדי האוכלוסייה בישראל. אנחנו מזמינים את הציבור להשתתף באירוע יוצא דופן, מהנה ומאחד".