למעלה מ-100 ספורטאים, ולצידם בני משפחה, חברים ומוקירים צפויים להשתתף החל ממחר (חמישי) ובמהלך סוף השבוע בטורניר כדורעף החופים שיתקיים בחוף גורדון בתל אביב לזכרו של סגן רועי פלס ז"ל, שנפל ברצועת עזה במהלך מבצע "צוק איתן", והוא רק בן 21 וחצי. "רועי, ספורטאי מצטיין היה חלק בלתי נפרד ממשפחת כ"ח תל אביב וחוף גורדון", ציינו מוקיריו. 
בשבת בבוקר יתקיים טורניר "מלכת ומלך הילדים" ובהמשך יתקיימו משחקי חצי גמר הנשים, חצאי גמר הגברים ולאחריהם משחקי הגמר. בסיום יתקיים טקס שינעל את הטורניר, שהפך למסורת שנתית בתל אביב, כולם חלק מהאירוע לזכרו של פלס. המאמן הראשי של העמותה, עומרי בן פורת, סיפר: "הטורניר גם קיבל הכרה כחלק מסדרת הטורנירים הרשמיים של כדורעף החופים. האירוע מרגש את כולנו. בסמיכות למגרשי הכדורעף שבחוף גורדון הוקמה חורשה לזכרו בה נטועים 21 וחצי עצי דקל, כמספר שנות חייו של רועי, הוסיף". את הטורניר מארגנת העמותה לכדורעף חופים ע"ש רועי פלס (כ"ח ת"א).

הספורט אותו אהב. פלס משחק כדורסל חופים, צילום באדיבות המשפחה
הספורט אותו אהב. פלס משחק כדורסל חופים, צילום באדיבות המשפחה

 

סגן פלס גדל בתל אביב ליד הים. הוא למד בבית הספר היסודי א.ד. גורדון וכבר אז בלט כתלמיד מצטיין עם כושר מנהיגות טבעי. זאת לצד היותו ספורטאי מצטיין, ולאחר מכן המשיך ללמוד בתיכון עירוני ה'. במקביל ללימודיו הוא המשיך להשקיע שעות ארוכות בשני ענפי הספורט החביבים עליו – כדורגל וכדורעף. בהמשך שילב פלס את אהבתו לכדורעף ולים והפך לשחקן צעיר בנבחרת הכדורעף חופים שהתאמנה בחוף גורדון. לאחר לימודיו, החליט פלס להתעקש על שירות ערכי, והצטרף למכינה הקדם צבאית "מיצר" שברמת הגולן. 
פלס התגייס לחטיבת הנח"ל, ולאחר הטירונות המשיך לקורס מ"כים. לאחר שפיקד על כיתת טירונים בסיירת "עורב נח"ל", עבר קורס קצינים, אותו סיים ב-25 ביוני 2014, כשבועיים לפני פרוץ מבצע "צוק איתן".  ב-25 ביולי נהרג פלס מפגיעה ישירה של טיל נ"ט ומאז בני משפחתו, חבריו ומוקיריו, מנציחים את זכרו באירוע המוקדש לספורט שכל כך אהב.