הסערה לא שוככת: הזמר עידן עמדי התייחס היום (חמישי) לדיון הציבורי סביב מופע המחווה לשירי שלמה ארצי בערב ההתרמה לאגודת "עזרה למרפא" של הרב אלימלך פירר, בה נאסרה שירת נשים.



"גילוי נאות לא הייתי מהאמנים המתוכננים להשתתף באירוע המקורי", כתב עמדי בחשבון הפייסבוק שלו. "כמו כל עם ישראל ישבתי בבית קראתי ושמעתי את מה שכלי התקשורת בחרו לפרסם על האירוע, את המילים, הניסוחים ובעיקר הטעיית הדעת והציבור. ואולי דווקא כי הייתי מהצד יכולתי להרגיש כמה הסיטואציה הזאת לא הוגנת בעיני ופוגעת בשורש המטרה שלנו כעם".



"אני מכיר את הרב פירר מכמה מפגשים ובעיקר מכיר את פועלו", הוסיף הזמר. "אדם שמקדיש את כל חייו לעם ישראל. כולו. לכל נשיו ואנשיו, לכל ילדיו. אדם ששם את עצמו כדי לעשות טוב ולהשפיע לטובה על המציאות של כולנו. כדי להקל ולו במעט על מי שנמצא בזמנים קשים. ואותו אדם הוא גם אדם דתי. אני האחרון לתמוך בהדרת נשים. אבל גם הראשון לתמוך בכיבוד אמונה ותפיסת עולם של אדם אחר. אמונה שאין בה מטרה לפגוע, אלא רק לבקש את הזכות לכבדה".



"כואב לי על האמנים שנפלו למלכודת הזאת", סיכם עמדי, "שטמנו להם אנשים שידם קלה על גפרורי השנאה וכמובן שאם ירצו בי, אגיע בשמחה להופיע בהתנדבות מלאה ממש כמו שהרב עושה כל חייו".