הממשל האמריקאי מעכב סיוע ביטחוני ללבנון בסך 105 מיליון דולר, כך דווח הלילה בסוכנות הידיעות רויטרס. הדיווח מצטט שני גורמי ממשל שלא ציינו מהי סיבת העיכוב. לדבריהם, מחלקת המדינה הודיעה לקונגרס כי משרד התקציבים של הבית הלבן והמועצה לביטחון לאומי החליטו לעכב את הסיוע. מחלקת המדינה סירבה להגיב לדיווח.

גורם אמריקאי אחד אמר בשיחה עם סוכנות הידיעות כי הוא מאמין ש"הסיוע הביטחוני נחוץ ללבנון, שנאבקת בחוסר יציבות הן בממשלתה והן באזור הסוער, וכן כי קלטה אלפי פליטים מסוריה". לדבריו, חשוב לחזק את הצבא הלבנוני שנחשב לאחד המוסדות היציבים במדינה, בעיקר בגלל התמיכה מוושינגטון.
כזכור, ביום שלישי ראש ממשלת לבנון סעד אל-חרירי הודיע על התפטרותו בעקבות ההפגנות ההמוניות במדינה וחוסר היכולות של ממשלתו להעביר רפורמות. "הגעתי למבוי סתום ואלך לנשיא להגיש את התפטרותי", אמר חרירי בנאום שנשא לפני כן. הוא קרא לציבור לשמור על שלום אזרחי ולמפלגות הפוליטיות שזהו תפקידן להגם על לבנון. "תפקידים באים והולכים, אבל כבוד המדינה וביטחונה חשובים יותר", אמר. 

בעקבות הודעת ההתפטרות, החלו חגיגות ברחובות צידון. אחת הנשים אמרה כי "העם החזיק מעמד 13 ימים והצליח להפיל את הממשלה. כל הכבוד לכל המפגינים. אנחנו מקווים שהדרישות שלנו ייענו". מפגין אחר הוסיף ש"זוהי תחילת הניצחון שלנו. נמשיך בדרכנו עד להשגת כל המטרות של המפגינים".דבריו של חרירי באים כאשר ההפגנות במדינה נכנסות לשבוע השני שלהן. תומכי הקבוצות השיעיות במדינה - חיזבאללה ועמל, נלחמו עם מפגינים שניסו להציב מחסומים בביירות, כך לדברי עדי ראייה ששוחחו עם סוכנות הידיעות. עוד הוסיפו כי הם פינו את המפגינים ואיפשרו למשטרה להתקרב.