בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אומרים הערב (שבת) כי נתניהו שוקל להציע לחבר הכנסת נפתלי בנט את תפקיד שר הביטחון וכי המגעים נמצאים בשלב מתקדם, זאת בהמשך לפרסום אמש של עמית סגל בתוכנית 'אולפן שישי' בערוץ 12 כי ראש הממשלה מתכוון למנות את בנט לתפקיד שר.



בראיון לתוכנית פגוש את העיתונות בערוץ 12 התייחס בנט לפרסומים ואמר כי טרם קיבל הצעה למינוי. "לא קיבלתי להיות שר ביטחון או כל שר שהוא. אני אשקול דבר כאשר הוא יגיע".



בנוסף ציין בנט כי הוא משחרר את נתניהו ממחויבות כלפי מפלגתו במשא ומתן לממשלת אחדות על מנת למנוע בחירות. "אני מוכן לעשות כל דבר בשביל לעזור לנתניהו ולגנץ להקים אפילו ממשלת חירום לאומית. מדינת ישראל במצב של שיתוק. אני עומד בקשר שוטף עם רה"מ, אני מדבר עם גנץ, והכדור אצל שניהם. כולם צריכים לרדת מהעצים ולהתפשר. אני גם מוכן, אם אני מהווה מכשול להקמת ממשלה, אני פוטר את נתניהו מכל מחויבות כלפי, העיקר שתקום ממשלה. אני משחרר את נתניהו מכל מחוייבות כלפי או כלפי הימין החדש אם אני מהווה מכשול. יש מדינה במצב חירום", אמר.



בתוך על רקע סבב ההסלמה וירי הרקטות אמש מרצועת עזה, בנט כתב ברשתות החברתיות כי נדרשת ממשלת אחדות. "‏ישראל במצב חירום לאומי. לא ניתן יהיה לדחות לאורך זמן את טיפול השורש הנדרש בעזה, זאת במקביל לבלימת הצבת טבעת הטילים של איראן סביב ישראל. אסור שישראל תצא לסיבוב בחירות שלישי שישתק אותנו וימנע פעילות ביטחונית ואזרחית דחופה. מעל כולם, נתניהו וגנץ כאחד, להתפשר ולהקים ממשלה בהקדם".