מנכ"לית ביזפורטל, ליטל צדוק-זיו, פורשת מתפקידה. צדוק-זיו הודיעה על כך לקבוצת "קו מנחה" (המחזיקה בשני האתרים) לאחר שבשנים האחרונות הובילה את פעילות המדיה של הקבוצה בהצלחה במשך תקופה ארוכה, תוך מתן דגש על פעילויות הסחר, פיתוח המוצרים ופיתוח מנועי הכנסה חדשים ושיתופי פעולה. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית הסחר והשיווק של הקבוצה, ולפני כן כסמנכ"לית המכירות של קבוצת תפוז ב"תור הזהב" שלה, עוד מתקופת הבעלות של אילן בן-דב.



במהלך כהונתה כמנכ"לית הגדילה צדוק-זיו את הכנסות הקבוצה בתחום המדיה בעשרות אחוזים, ויחד עם חיזוק מערך התוכן והשת"פים בביזפורטל, הובילה לאחרונה להכנסת שותף באתר הכלכלי לפי שווי של 9 מיליון שקל. 
 
צדוק-זיו מסרה היום: "אני מסיימת תקופה מרתקת כמנכ"לית של אחד האתרים הכלכליים המובילים, פלטפורמה עסקית ששירתה מאות אלפי בעלי עניין בתחומים אקטואליים ורלוונטיים מתמיד וגאה להשאיר את ה'ממלכה' על הצוות הנדיר שלה בידיים הבטוחות של הקבוצה הגדולה והיציבה הזו, שהיתה לי בית ואני אסירת תודה לה ולצוות שרץ איתי, ובראשו שי, על ההזדמנות, על האתגרים ועל הליווי הצמוד שאיפשר לקבוצה ולי להגיע לשיאים אותם קבענו".
 

לשאלה לאן מועדות פניה, השיבה צדוק זיו כי תיקח לעצמה את סוף השנה כדי לבחון את האתגרים הנכונים עבורה, ככל הנראה בהבאת ערך וצמיחה באמצעות ידע משולב בעולמות המדיה החדשה, דיגיטל, שיווק וטכנולוגיה. "העולם העסקי בכלל ובתחום המדיה החדשה בפרט הוא דינמי ומהיר, כך ששינוי בעת הזו הוא מבורך עבורי, זמן ללמוד ולעשות דברים חדשים. זה מה שריתק ועניין אותי תמיד בתחומים בהם אני עוסקת", אמרה.
 
מנכ"ל "קו מנחה", שי מגל: "ליטל, באישיותה וניהולה, השכילה והצליחה לשחות נגד הזרם, בתעשיה שמשנה לשנה צריכה להמציא את עצמה מחדש ולהתמודד עם שינויים טקטוניים למכביר. במקום להסתפק במוכר ולהתנחם ב'צרת רבים", ליטל הובילה את ביזפורטל בשנים האחרונות לשיאים חדשים, הן ברמת המכירות ולא פחות חשוב מכך, ברמת המוצר, ולראייה העסקה האחרונה שביצענו במסגרתה אבישי עובדיה הצטרף כשותף. הגרוויטציה שיצרה סביבה, הן אישית והן מקצועית, אפשרו לנו לממש את מלוא פוטנציאל נכסי המדיה בקבוצה, וכל זאת בשקט ובצניעות, בהתמדה ובנחישות – ועל כל אלו, ועוד, תודתי לבלי די".