איש התקשורת אברי גלעד ידע לא מעט סערות סביב התבטאויות שלו, מתמיכתו ב"נוכחות אלימה" בכפרים ערבים, ועד טענתו כי ייתכן כי השריפה בכנסיית הנוטרדם בצרפת נוצרה על ידי מציתים מוסלמים. כעת, בראיון שנתן לרוני קובן בתוכנתו "פגישה" ב"כאן 11" התייחס גלעד לאלו התוקפים אותו בתקשורת וברשתות החברתיות ואמר כי "מדובר בקבוצה מאוד קולנית. הם גרים בתל אביב. אני לא סופר אותם".



"הייתי בגלי צה"ל והייתי שייך לאליטה המתנשאת הזאת שחושבת שהיא חזות הכול", הוסיף גלעד. "אני הייתי חלק מהאנשים האלה שלקחו את הסינגלים של הזמרים המזרחים וזרקו אותם על הקירות כדי לראות אותם נשברים. אני הייתי מאלה שכשהייתי יודע על מישהו ימני הייתי חוסם אותו. היינו חלק מהדבר הזה".





על דעותיו אמר אברי גלעד "אני אומר את מה שאני חושב. אני לא עושה את זה מטעמים תדמיתיים. אני עושה את זה כי זה מה שנכון לעשות. אני לא אדם קיצוני. אני גם חושב שאף אחת מההתבטאויות שלי איננה קיצונית. אני לא דתי קיצוני. אני לא חושב שיש לנו זכות על הארץ מטעמים של הבטחה אלוהית. אני לא חושב שצריך לגרש מפה אף אחד אחר. אני לא חושב שצריך להרוג אף אחד אחר. אני חושב שאני אדם מאוד מאוזן. זה שמציירים אותי כאבי הרשע זה כדי לסתום לי את הפה".



הראיון המלא ישודר היום בשעה 22:10 ב"כאן 11"