רועי רוזן, הנהג שהקליט את יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, יפצה אותו ב-30 אלף שקלים ופרסם התנצלות, כך לפי הסכם פשרה שנחתם בשבוע שעבר בין הצדדים. בהתנצלותו כתב רוזן: "במסגרת עבודתי כנהג שהסיע את יאיר נתניהו הקלטתי חילופי דברים שנאמרו ברכב. לא עשיתי זאת בכוונה לפגוע ביאיר נתניהו שככלל התנהג אלי בחברות ובכבוד ואני מצטער על הפגיעה שנגרמה לו בשל פרסום הדברים ובשל התחושה שנפרץ המרחב הפרטי שלו".
רוזן הקליט את בנו של ראש הממשלה משוחח באופן מביך ביותר עם חבריו מחוץ למועדון חשפנות שבו ביקרו, ומכר את ההקלטה לחדשות 12 תמורת 50 אלף שקל לפני כשנתיים.


נתניהו הגיש נגד רוזן תביעה אזרחית לבית המשפט השלום בתל אביב, ודרש ממנו פיצוי של מיליון שקל בגין לשון הרע ופגיעה בשמו הטוב, פגיעה בפרטיות, עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות והאזנת סתר אסורה, וזאת מכיוון שלא היה צד לשיחה המוקלטת. לטענת נתניהו, פרסום ההקלטה הפך אותו למוקד לשנאה וללעג מצד מיליוני אנשים, והוא התקשה לצאת מביתו במשך חודשים ונמנע כמעט לחלוטין מהגעה לאירועים חברתיים ופומביים. 
רוזן נאלץ בחודש ספטמבר האחרון לשלם פיצויים גם לחברת "מודיעין אזרחי", שהעסיקה אותו, ושילם לה כפיצוי עשרות אלפי שקלים. זאת כחלק מהסכם חסוי בין הצדדים.