ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פנה הערב (שני) לממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, בעקבות פרסום פוסט בפייסבוק, התוקף את בנו יאיר, בטענה להסתה הקוראת לפגיעה בו ובבני משפחתו. יחידת הסייבר בלהב 433 פתחה בחקירה כדי לגלות מי עומד מאחורי הפוסט.



הפוסט פורסם תחת השם 'צביקה סבג', ונכתב בו בין השאר: "החלאה עף על עצמו. הוא לא יודע מה מחכה לו. יאיר נתניהו. אם תרגיש לא טוב בהמשך אל תפנה לבית חולים. אלו סימנים פיזיים שמבשרים את מותך והסתלקותך מהעולם הזה. אף רופא לא יוכל לעצור את התהליך הזה". בסיום הפוסט נכתב: "מה תעשה עכשיו? תרוץ למשטרת ישראל לדווח להם על איום ממשי על חייך ותבקש מהם שיגנו עליך? כבר דיווחתי להם וחוץ מזה מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר. נגזר ונחתם".




פוסט נגד יאיר נתניהו. מתוך הפייסבוק
פוסט נגד יאיר נתניהו. מתוך הפייסבוק



בפרסום אחר של אותו חשבון פייסבוק, נכתב למשטרת ישראל: "תתכוננו לכוון את התנועה להלוויות של בנימין, שרה ויאיר נתניהו. תודה". תמונת הפרופיל של אותו משתמש מציגה את תמונתו של ראש הממשלה, כאשר חבל תלייה ניצב לפניו. בכיתוב שמתחת לשמו המשתמש נכתב: "שונא שנאת מוות את בנימין שרה ויאיר נתניהו ואת כל מי שמשתף איתם פעולה".



כזכור, הדברים האלה מגיעים על רקע פרשת הטרדות עד המדינה, שלמה פילבר, כאשר שני יועצים המקורבים לראש הממשלה, עופר גולן ויונתן אוריך, נחקרו כי עמדו מאחורי ההטרדה, ומכשירי הטלפון הניידים שלהם הוחרמו, דבר שגרם לגל ביקורות רבות נגד ההתנהלות המשטרה בעניין הזה.