שלושת החשודים שעוכבו היום (שלישי) כחלק מהשלמות חקירה של פרשת אונס הילדה בת השבע בבנימין שוחררו, לאחר חקירה שנמשכה כשש שעות. כאמור שניים מהחשודים הם פועלים פלסטינים שעוכבו לפני כחודשיים לחקירה. חשוד נוסף הוא הוא נהג הסעות ישראלי של פועלים פלסטינים. הוא נדרש, על ידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ש"י במשטרה, למסור מספר פרטים ששעלו במהלך החקירה האחרונה בפרשה, וזו הפעם הראשונה בה הוא מעוכב.



כאמור מחמוד קטוסה, שנעצר והואשם בביצוע האונס, עדיין מוגדר כ"חשוד באונס", זאת מעצם העובדה שתיק החקירה עדיין מתנהל. הוא קרא למשטרה בראיון ששודר אמש בחדשות 13 - לסגור לאלתר את התיק נגדו. "הם צריכים שאני אשאר ככה? זה יותר קל להם? אבל לי קשה", סיפר. קטוסה אמר בראיון כי על אף שהמשטרה מיצתה כל כיוון חקירה גלוי והגיעה למבוי סתום, הסטטוס שלו נותר בעינו.
"אנשים יודעים שאני חף מפשע, הם מאמינים לי, אבל אין לי דף מהמשטרה שמאשר זאת. הכאב נשאר בלב". מנגד, המשטרה מסרה כי למרות שלא ניתן להצביע בוודאות על האנס, היא עדיין פועלת במישור המודיעיני. עוד נמסר מהמשטרה כי הילדה חוותה אירוע מיני, אך לא חמור כפי שצוין בכתב האישום.